In maart ga ik met mijn vriend, ouders en neef en nicht naar Eurodisney. Amerikaanser kan niet en meer junkfood met vlees kan ook niet.
Amerikaanser kan niet? God, wat een hel. Ik ben afgelopen weekend geweest, als introducé met een bedrijfsuitje, en ik zou willen dat het Amerikaanser was geweest! We zijn speciaal naar Planet Hollywood gegaan, omdat ik van Amerika weet dat ze daar lekkere vega-gerechten hebben (bijvoorbeeld de Gardenburger) maar die hadden ze hier dus niet. Alleen een auberginesandwich met pasta in totatensaus. Voor 2 personen dit gerecht met een glas drinken waren we dan ook nog 36,40 kwijt! Maar binnen het park was het inderdaad triest gesteld. Ik had mijn hoop ingezet op het mexicaanse restaurant, maar daar had je alleen een tortilla met roerei
Ik vind juist dat er niet veel van het amerikaanse idee over is, ik vond het zelfs typisch frans. Ik weet nu ook weer waar de term "franse slag" weer vandaan komt. Behalve de toiletten waren ook de hoofdtelefoons voor de vertalingen, de zittingen en gordels van attracties erg goor. Hebben echt 4 jaar terug voor het laatst een poetsdoek gezien. :pukey:
En... echt een gruwel... alles is in het frans.
"Cherie, je rétrice l'audience" (Honey, I shrunk the audience) ja hoor, amerikaanse acteurs die vloeiend frans spreken, en op de een of andere manier zijn frans sprekende aliens en "pirates in the caribbean" ook niet geloofwaardig