Ik schrijf maar weer eens wat hier; als ik goed heb opgelet heeft in elk geval Sander over een paar maanden wat aan de tips.
Dit weekend thaise curry gemaakt. Met groene currypasta uit een potje, errug heet! Ik had voor Steven de dosering van de currypasta een heel stuk verlaagd, maar ik wilde hem niet helemaal zonder geven omdat hij meestal prutjes met weinig smaak niet wil eten. (Spinazie met pasta eet hij bijvoorbeeld niet, doe ik er feta doorheen lust hij het ineens wel!)
Blijkbaar was zijn prutje toch te heet geworden, alleen ik had dat niet door omdat ik het pure spul al geproefd had. Steven
Maar wel gewoon dooreten! Tot ik na 4 hapjes besloot dat dit toch niet goed kon zijn en bedacht dat het misschien toch te pittig was.
De tip van de week is dus: Niet eerst zelf aan de sambal proeven hoe pittig die is en vervolgens aan het prutje proeven, want je tong is dan al immuun!
Een ander prutje dat er de afgelopen week goed inging: aardappel-venkel-koolrabi stoofpotje met room en geitenkaas.
Overigens mogen ze al vrij snel tofu e.d. eten, ik had alleen in het verkeerde info-boekje gekeken.