Wat een lol!
We waren in Het Schwarzwald in Rijssen, all-inclusive buffet en drinken. Zelf tappen. En omdat je de mensen wel uit de horeca kunt krijgen maar niet de horeca niet uit de mens stond mijn vader meteen te serveren en af te ruimen. Soit, nu het eten,
Er was behoorlijk wat vegetarisch eten (nasi, quiches, camenbert, champignons, salades etc), maar ik at niet zo veel omdat we er al om half vier waren. Dan heb ik meestal nog niet zo veel trek. Omdat ik nogal afgevallen ben, leidde dat tot commentaar en rare blikken maar ja, daar gooi ik dan graag wat grappen tegenaan.
Gelukkig was er nog een toetje. Ik weet niet of jullie wel eens naar een zaak gaan met een toetjesbuffet. Neen? Nou, denk aan de beelden van het begin van de uitverkoop in de VS, maar dan nog erger. Inhalige mensen die niet eens doorhebben dat de chocoladesaus in hun mouw terechtkomt, mensen die al jaren niet hebben gesport maar nu een sprintje trekken, schelden, duwen en trekken voor een hapje vieze fabriekspudding.
Ik stond daar met de Geschwester lekker wat uit te kiezen toen een vrouw (waarvan ik wist dat ze al voor de tweede keer kwam) vroeg: "Mag ik er ook even bij". Ik flapte er zo uit:" jawel hoor, als ik klaar ben." Vond ze niet zo leuk geloof ik. Wat ik helaas wel wist, was dat ze dicht bij ons zat. Toen haar moeder dan ook zei dat het weer ouderwets gezellig was, moesten wij moeite doen het allemaal binnen te houden. Wat gore moppen en nog een biertje erbij en toen was het tijd om af te rekenen.
Nog geen 40 euro pp, een paar Warsteiner-glazen mee in de tas en een hoop lol, wat wil je nog meer!