Ik ga met mijn oudste zus eind oktober naar een concert in Londen (Kentish town).
Leuk! EMF?
Ik boek eigenlijk ook bijna altijd via Booking.com, en kom dan altijd op een andere plek terecht.
Vorig jaar besloot ik een keer
niet via de grote boze B te boeken maar via de site van een hotel nabij Kings Cross zelf (laagste prijs gegarandeerd, stond er op de site), maar toen moest ik uiteindelijk veel meer betalen dan via Booking het geval was geweest, en op mails daarover kreeg ik van die non-antwoorden dat ik besloot er mijn energie niet aan te willen besteden.
Ik heb toen de andere halve week die ik wilde boeken (ik verbleef een paar dagen met een en paar dagen zonder mijn zus in Londen) maar een cheapo apartementhotel in Tooting geboekt ipv in hetzelfde hotel te blijven, zo was ik uiteindelijk toch goedkoper uit.
In West End Lane zitten een paar van die appartementjes die wel leuk zijn maar ook schreeuwend duur. In Cricklewood ooit verbleven in een betaalbaar hotel met zwembad(je). Ooit nog in Camden in een appartement dat leuk leek maar matig uitviel omdat kapotte lampen etc niet werden gerelateerd (en er was geen wc-papier ofzo geloof ik
). Alles gevonden via Booking. Je kunt daar overigens vrij vaak nog wel boekingen annuleren als je die optie kiest.
Veel plezier in elk geval!