Er zat opeens tomatenspul op mn mushroomburger van t weekend bij Red Veg. Dat is normaal toch niet? Ik was er niet zo blij mee. Verder wel heerlijke burger. Mn vriend had de hickory smoked burger, ook erg lekker. Erbij aardappelwedges en Spicy baby corn firesticks. Die waren lekker. Mmm.
Verder in London ontbeten bij een vegetarische diner:
eat and two veg. Lekker een uitgebreid Engels ontbijt met roerei, veggie worstjes, lekkere bonen in tomatensaus, aardappel, tomaat, champignons. Er zat geen toast bij, maar zo was 't ook al genoeg.
Heerlijk Indiaas gegeten in
La Porte des Indes. Bij aankomst stond er papadum met 4 chutneys op tafel. Daarna kregen we als amuse een geinig gefrituurd bolletje, dat je in zijn geheel in je mond moest doen en dan openbarste met een vulling van yoghurt, tamarinde en grammeel. Erg lekker. Toen een thali met lekkere saag paneer, dahl, gerookte aubergine puree, saffraanrijst, heerlijke okra met tomaat, kruidige aardappeltjes, granaatappelraita, naan en rijstmeelbrood.
Toen zaten we vol, dus ipv een toetje een thee uit de theelijst uitgekozen.
Bij het weggaan kregen we een orchideetak en een fancy bureaukalendertje met mooie foto's
Ook nog in Greek Street in Soho geweest, waar drie Thai zo'n beetje naast elkaar zitten: 2x een vegetarier met Thais buffet, goedkoop! Daar ga ik zeker een keer om te lunchen heen als ik weer in Londen ben, maar nu gingen we naar Patara, een wat sjiekere tent, die niet vegetarisch is, maar wel een aparte veggie menukaart heeft. Vooraf lekkere gefrituurde tofu in een pittig koriandersausje, daarna super groene curry, en toe een kokoslimoentaartje met ijs gedeeld. Echt een aanrader.
Ze hebben trouwens een aantal vestigingen in Londen.