Jongens wat was het lekker in London vorige week
Op de Borough Market lekkere broodjes gegeten in het zonnetje bij de kerk: een wrap met couscous, gegrillde groenten en tzaziki. Wel veel vlees hebben ze er ook.
Bij
Sketch 7 gangen van sterrenkok Pierre Gagniere gegeten, maar niet voordat we het hele pand hadden gezien inclusief soort onderzee-cocktailbar en toilet met nep-diamanten door Christiaan Dior. Het eten was erg bijzonder en wat ik het lekkerst vond was de gemoorde witlof/romeinse sla in een spinaziesausje en de uiensoep die in geen velden of wegen leek op gewone uiensoep met zoete-aardappel/honingzalf. Het mozzarella-ijs was heel apart en over de 5 (!) toetjes die we kregen begin ik maar niet eens.
Verder gegeten bij groentenkok Paul Gayler, die de lekkerste risotto ooit maakte met heel beschaafde truffel en heerlijke doperwten en een luchtige niet-zoute parmezaanse kaas souffle met bloemblaadjes-salade.
Tot slot bij sterren-indier Atul Kochhar gegeten en man o man wat was dat lekker. Panir gevuld met uiencompote en een aubergine'steak' met heel erg lekkere gele curry yoghurtsaus.
En natuurlijk heb ik de mushroomburger bij vegetarische snackbar Red Veg gegeten en erbij lekkere aardappelwedges en gevulde jalapenos.