Ik vloog naar Boston heen en weer. Geboekt met KLM maar werd uitgevoerd met Delta. Was nog even ingewikkeld, want in het systeem van Delta kon ik geen vega maaltijd aanvinken, KLM gebeld, toen zetten zij het er in, maar een week voor vertrek zag ik het toen wel in het KLMsysteem staan, maar nog steeds niet bij Delta. Nog even achteraan gebeld, maar er bleek iets stuk in het systeem van Delta, maar de maaltijd moest er wel gewoon zijn. En dat was ook zo.
Ik had voor westers vega gekozen. Overigens hadden de 'gewone reizigers' ook een optie vegetarisch.
Heen was er een bakje met 2 heel erg lekkere curries, prima rijst, salade, goed fruit en een broodje en los margarine. Die margarine vind ik altijd een beetje jammer.
Als snack kregen we nog een soort zak toegeworpen (het Deltapersoneel is niet echt vriendelijk ofzo) met een appel, een belegd broodje en een zakje mayonaise
. Ik had geen honger, dus de snack niet gegeten.
Terug kregen we een soort niet helemaal gelukte zwarte-bonenburger, die meer een soort moes was, met er bij erg lekkere gestoofde collard greens en wortels. Erbij salade, met een enorm zakje dressing erbij (dat wel goed was voor vier salade), een broodje, stukje kaas, crackers, lekker fruit.
Als ontbijtsnack een banaan, een bagel, philadelphia creamcheese en jam, en een sinaasappelsap. Niet verkeerd.