Vegatopia Forum

Vegatopia Kookboek

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Veggie

  • *
  • 1
Vegatopia Kookboek
« Gepost op: 10 juni 2021, 09:25:22 »
Ik heb mezelf het vegatopia kookboek aangeschaft ...Ikzelf heb de pest aan koken..maar 's maandags en vrijdags krijg ik familiehulp...Dus vrijdag doen we de inkopen en 's maandags koken we...Heb een grote vrieskast in mijn garage die ik tot nu toe niet gebruikte maar daar zal nu verandering in komen...Heb twee jaar niet uit de voeten gekund met mijn heup...maar nu ik een nieuwe heup heb plan ik volgend jaar wat groentjes in mijn hof te planten..Ik probeerde al enkele jaren vegetarisch te eten maar zondigde constant..De laatste maanden ben ik op en top vegetariër en je kan echt wel lekkere gerechten maken dus ik mis niks...Prachtig kookboek ...

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.594
Re: Vegatopia Kookboek
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2021, 12:07:03 »
Leuk om te horen!

Online Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.571
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: Vegatopia Kookboek
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2021, 22:37:06 »
Dank voor de lovende woorden voor ons kookboek! En op onze site en in ons forum vind je nog meer inspiratie - schroom ook niet om suggesties te vragen of te berichten wat je voor lekkers eet.
Gemüse ist mein Fleisch

Aiko

Re: Vegatopia Kookboek
« Reactie #3 Gepost op: 11 juni 2021, 16:10:04 »
Er zijn er zelfs twee van, toch? Was er een paar jaar geleden niet een tweede versie gelanceerd?
Ik heb er eentje van de eerste versie, die is denk ik al iets meer dan tien jaar oud.

Online Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.571
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: Vegatopia Kookboek
« Reactie #4 Gepost op: 11 juni 2021, 19:37:59 »
Jazeker, het nieuwe Vegatopia kookboek is ondertussen ook alweer zes jaar oud : https://www.vegatopia.com/vega/kookboek

Ik heb trouwens nog een aardig voorraadje liggen. Als iemand belangstelling heeft voor een exemplaar tegen verzendkosten, stuur me een PB'tje of een mail.

Gemüse ist mein Fleisch