Net een Facebookreclame voor
RawPasta van CleanFoods gekregen.
Waar er tot nu toe geen alternatief was voor dikmakende tarwepasta met 400 kcal per 100 gram is er met RawPasta eindelijk een pasta waar je oneindig van mag eten maar die je tevens voor lange tijd verzadigd houdt.
RawPasta bevat slechts 6 Kcal per 100 gram, hiermee is het werelds slankste pasta ooit!
Onbeperkt pasta eten zonder dik te worden. Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Het 'geheime' ingrediënt is
konjac:
Konjac has almost no calories, but is very high in fiber. Thus, it is often used as a diet food. The Omikenshi Company has developed a process that mixes treated wood pulp with konjac to produce a fiber-rich flour that contains neither gluten nor fat, almost no carbohydrates, and has just 60 calories per kilogram, compared to 3,680 for wheat
Duur is het product wel, tenminste dat van CleanFood. Zijn er ook goedkopere alternatieven bij de toko?
Een blog rapporteert dat het best prima 'fake food' is als je een {extreem) low-carb dieet volgt, maar een uur na het eten heb je weer honger.
Ik ben gewoon nieuwsgierig en eet liever een beetje minder 'echte' pasta als ik om mijn gewicht wil letten (momenteel niet, ik zit op mijn streefgewicht
). Maar ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen of meningen. Zijn er überhaupt ervaringen of is dit ook nieuw voor jullie?