Ja gaat nu stukken beter gelukkig, ze krijgt nu dieetvoeding, Neocate, die is hypo-allergeen, binnen 24 uur had ze veel minder pijn
Ze spuugt nu wel meer dan voorheen omdat deze voeding zich minder goed laat indikken maar ben nu overgestapt van Nutriton naar Kruidvat eigen merk johannesbroodpitmeel indikkingsmiddel en vind die van Kruidvat net iets beter werken tot nu toe. En daarnaast probeer ik nog borstvoeding te geven maar dat loopt niet zo goed
En moet nu dan zelf ook goed opletten dat ik geen melk binnen krijg.
Maar het was heftig, ze krijste echt van de pijn, zelfs met 7 weken in het ziekenhuis gelegen. Ze leek een aanval te hebben met overstrekken en mond open, en na 10 minuten begon ze te huilen. Ze had weer af en toe zoiets heel kort, dus heeft ze ophoging van de Nexium gekregen, nu 2 maal daags en tot nu toe niet meer gehad
Maar dat doet gewoon ontzettend veel pijn, maagzuur in een verwijdde en beetje ontstoken slokdarm :S
Maar gaat een stuk beter
Nu als ze huilt is het dreinen en is ze moe, honger, of ze wilt dat ik verder ga met wandelen.
Jah ik red me wel
Wel vermoeiend maar ja, dat hoort er bij. En lijk alleen maar aan te komen :S Was na de bevalling natuurlijk een paar kilo lichter maar die zitten er weer aan
Met jou ook alles goed? Was al lang niet meer op het forum geweest.