Vegatopia Forum

Jumbo

Offline Edith Jonker

• **
  • 65
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jumbo
« Reactie #80 Gepost op: 16 mei 2017, 13:12:43 »
heb je de burgers al geprobeerd Selly? Ik kwam vandaag via het AD nog een nieuwsbericht tegen dat HAK nu ook vegetarische producten produceert en deze zouden vanaf afgelopen maandag te koop zijn geweest bij Jumbo.
Iemand al geprobeerd?   http://www.levensmiddelenkrant.nl/nieuws/algemeen/hak-maakt-stap-naar-koelschap-met-bonenburgers

Ik ben normaal gek op bonen én ook op worstjes, dus die variant worstje met bonen zou ik wel willen proberen.

Offline Muis

• 1.242
« Reactie #81 Gepost op: 20 mei 2017, 21:47:33 »
Heb die van hak zien liggen maar niet gekocht dus weet niet of ze lekker zijn, wel redelijk prijzig.

Offline Edith Jonker

• **
  • 65
« Reactie #82 Gepost op: 23 mei 2017, 20:34:12 »
Ik heb ze ook nog niet geprobeerd want zag dat er zoete aardappel in zat. Nu vind ik zoete aardappel heel lekker maar ik weet niet zeker of ik het ook lekker vindt in een worstje..

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #83 Gepost op: 23 mei 2017, 21:12:26 »
heb je de burgers al geprobeerd Selly?

Ja! Ik vond ze erg lekker.
,,,,فلافل

Offline Monica

• 231
« Reactie #84 Gepost op: 07 juni 2017, 23:36:36 »
Ik kwam vandaag via het AD nog een nieuwsbericht tegen dat HAK nu ook vegetarische producten produceert en deze zouden vanaf afgelopen maandag te koop zijn geweest bij Jumbo.
Iemand al geprobeerd?   http://www.levensmiddelenkrant.nl/nieuws/algemeen/hak-maakt-stap-naar-koelschap-met-bonenburgers

Ik ben normaal gek op bonen én ook op worstjes, dus die variant worstje met bonen zou ik wel willen proberen.

Ja vorige week de bonenburger geprobeerd en zeer zeker voor herhaling vatbaar. Flexitariër-partner vond 'm ook erg lekker.

Offline neleH

• 1.736
« Reactie #85 Gepost op: 08 juni 2017, 11:05:19 »
Hier ook thumbs up voor de bonenworstjes! De linzenburgers zijn ook lekker.

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #86 Gepost op: 08 juni 2017, 12:40:55 »
Hier ook thumbs up voor de bonenworstjes!

Verkopen ze die zwarte-bonenworstjes ook in Z?

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #87 Gepost op: 28 september 2018, 21:56:37 »
Ik at de krokante schnitzel van Jumbo (Veggiechef) vanavond, en was positief verrast: misschien niet heel uitgesproken van smaak, maar inderdaad lekker krokant. Die koop ik nog wel eens.
,,,,فلافل