Vegatopia Forum

[Producten] De Wereld van de Happy Pear

Vegatopia

[Producten] De Wereld van de Happy Pear
« Gepost op: 02 januari 2018, 13:01:04 »
De Wereld van de Happy Pear

Als door Jamie Oliver gezegd wordt dat ‘deze jongens ongelooflijk lekker koken’, dan is populariteit gegarandeerd. Stephen en David Flynn zijn een goedlachse Ierse tweeling die een aantal jaar geleden het roer omgooiden: van de traditionele Ierse keuken naar een plantaardig dieet. Rondom hun restaurant ‘The Happy Pear’ bouwen ze een gemeenschap van gelijkgestemde mensen, en ze proberen hun ideeën over gezonde voeding uit te dragen, dit alles in combinatie met genieten en plezier in het leven. Hun nieuwe boek is een portret van ‘The Happy Pear’ en hun leefstijlconcept: ‘simpel, verrassend en heerlijk eten voor een gezond en gelukkig leven’.  De wereld van de Happy Pear biedt hiervoor een smakelijke introductie, maar het boek zal je niet echt aanzetten tot een daadwerkelijke transitie tot een nieuwe leefstijl.

Source: De Wereld van de Happy Pear

Offline Sam

• 7.191
Re: [Producten] De Wereld van de Happy Pear
« Reactie #1 Gepost op: 02 januari 2018, 14:16:55 »
Citaat
Jammer, van twee mannen was de verwachting dat zij een wat meer nuchtere kijk hadden op gezond veganistisch eten

Wat is dit nu voor een rare seksistische opmerking? Heb je een man nodig voor een nuchtere kijk op gezond veganistisch eten?
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Eelco

• Admin
  • 20.667
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
« Reactie #2 Gepost op: 02 januari 2018, 15:12:19 »
Citaat
Jammer, van twee mannen was de verwachting dat zij een wat meer nuchtere kijk hadden op gezond veganistisch eten
Wat is dit nu voor een rare seksistische opmerking? Heb je een man nodig voor een nuchtere kijk op gezond veganistisch eten?
Ik kan Emma vragen wat ze er nu precies mee bedoelt, maar ik vermoed dat zij had gehoopt dat er na de vele kookboeken van bloggende fitgirls van de afgelopen tijd nu eens een vegan boek met een andere invalshoek zou komen. Of daar nu persé mannen voor nodig zijn, waag ik ook te betwijfelen  :).
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

« Reactie #3 Gepost op: 02 januari 2018, 15:27:15 »
Ik denk dat ze 'deze twee mannen' bedoelde? Anders doet die zin sowieso wat merkwaardig aan.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Eelco

• Admin
  • 20.667
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
« Reactie #4 Gepost op: 02 januari 2018, 15:44:44 »
Ik denk dat ze 'deze twee mannen' bedoelde? Anders doet die zin sowieso wat merkwaardig aan.
Ik denk het ook en heb dat gewoon in het artikel veranderd. Dank voor de suggestie!
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength