Dat schiet toch al lekker op Selly!
Bij mij moet de havermout ook op, en een pak sojamelk ook, ik ga vanavond maar eens een grote pan havermout maken en dan invriezen in ontbijt/dessert porties. Ik vind steel cut oats veel lekkerder dan gewone havermout, maar heb het geduld niet voor het lange koken, dan is invriezen een goede optie. En dan moet ik weer ophouden met toevoegen aan mijn vriezer want met de erwtensoep, linzensoep, zuurkool, tomatensaus, gratis friet van de AH, zelfgemaakte bitterballen, chili sin carne, vier porties pizzadeeg en soepgroente-uit-de-aanbieding begint het toch weer een beetje vol te lopen.
Qua niet-voorraad in de keukenkastjes heb ik staan: roosters op pootjes van een magnetron die ik niet meer heb en die ik niet nodig heb, gourmet pannetjes die nooit gebruikt zijn (van een gourmet/grillplaat set waar de grillplaat inmiddels stukgebruikt is en de pannetjes nooit), bakvormen waar de tefallaag van loslaat, overtollig bestek dat niet bij elkaar past, overtollige mokken die niet bij elkaar passen, een set incomplete borden/ontbijtborden/bakjes die toch nog wel eens handig zijn als ik borden tekort kom, een stuk of 8 vazen, een paar karaffen, waarvan van het merendeel de stop ontbreekt, wat bloempotten, een nest best mooie geemailleerde schalen die niet in de vaatwasser mogen dus nooit gebruikt worden, en ga zo maar door.
Dit moet allemaal binnenkort maar eens weg, vind ik.