Wow, dat is inderdaad een boel voorraadkast!
Ik heb zelf een kleine keuken (iets van 5 m2?) maar gelukkig wel met veel kastjes, zes in totaal (het gootsteenkastje niet meegerekend). Maar in die kastjes staan ook borden en keukenapparaten, bakblikken, theedoeken etc. In een onderkastje heb ik zo'n opklapkrat staan, die kan precies onder het plankje. Daarin gaan de wat lossere of kleinere dingen zoals tomatenpuree en zakjes nasikruiden. Erg handig, je hoeft het krat maar uit te schuiven en je kan overal bij. Ik denk dat we netto minder dan de helft van de kastruimte aan voorraad hebben.
Eén keukenla is mijn kruidenla, die ligt helemaal vol met potjes kruiden en specerijen. In de koelkast heb ik verschillende soorten sambal, sojasaus, currypasta, chutney etc staan.
Verder nog een klein kastje in de gang onder de gft en palstic/metaal/melkpak bakken, waar ik sojamelk, sap en blikken soep in bewaar. Mijn vriend wil in zijn werkkamertje nog wel eens wat voorraad koffie bewaren.
Onze diepvries is niet zo groot, daar ligt meestal een brood in, vegburgertjes (en niet vegodingen), wat diepvriesgroenten/fruit, en zakjes met smaakmakers (laurier, salam, kerrieblaadjes, geraspte gember in ijsblokjestray, pepers)
Mijn schoonzus en haar vriend hebben een kelder waar een voorraad in staat waar wij van onder de indruk waren, echt twee kamers vol met stellingskasten en houdbaar spul. In die zin in het maar goed dat wij die ruimte niet hebben, anders zou er nog meer over datum gaan