Een bouillon is een heel goed idee
Aangezien ik het idd niet zag zitten om mijn groentjes in dezelfde fondue te steken als waar anderen hun vlees steken (zoals Eelco en Marinara ook opmerkten), dacht ik sowieso al een eigen fonduetje te kopen en mee te nemen;) Dus dan kan ik er idd gewoon bouillon in doen. Had ook even gedacht een eigen gourmetstelletje mee te nemen maar er wordt al zoveel gezaagd over mijn keuze om vegetariër te zijn, dus ik probeer zo dicht mogelijk aan te sluiten bij wat zij doen
@ neleH: Het is inderdaad vervelend om altijd degene te moeten zijn die "speciaal" moet doen
Elke keer word ik er weer op aangesproken (lees: net niet aangevallen) -_- Ik moet sowieso altijd al mijn eigen eten steeds meebrengen. Daarom probeer ik weer niet te veel op te vallen door als enige niet te fonduen
Want dan krijg ik de ganse avond gegarandeerd gemekker
En ik ben normaal niet iemand die zich laat doen. Maar er zijn echt al heuse ruzies ontstaan omdat ik mijn keuze "verdedigde". Bij de feestdagen doe ik dat liever niet
Ben al blij dat deze kant van de familie gewoon thuisviert
De andere kant van de familie gaat sinds vorig jaar op restaurant en niet ergens waar je ook vegetarisch kan krijgen. Vorig jaar een 7-gangenmenu vol met vis en vlees. Ik ben maar meegegaan met het idee dat ik enkel mijn groenten en aardappelen zou opeten en de rest zou doorsluizen, maar dan hangt alles vol saus of blijken je groenten onder en zelfs in het vlees te zijn gedraaid... Ik heb die avond vooral veel brood gegeten
Heb al laten weten dit jaar niet mee te gaan.
@ Monica: ik ben wat jaloers dat jouw familie van jouw eten wil eten
Mijn familie wil echt niets proberen! Ik breng elke keer lekkere dingen mee maar vaak willen ze niet eens proeven.