Vegatopia Forum

Vega schoenen besteld maar passen niet

Zerianz

Vega schoenen besteld maar passen niet
« Gepost op: 20 november 2014, 12:08:26 »
Hallo allemaal :)

Ik zag dat er al een topic over is, maar wil het even in een nieuwe vragen zodat het wat overzichtelijker is. Ik heb schoenen besteld bij Vega-life, maar deze passen niet, nou moet ik ze terugsturen, maar dan moet ik iedere keer de verzendkosten betalen. Waar halen jullie normaal jullie schoenen vandaan? Of hoe doen jullie dat met de verzendkosten :P ook ben ik eigenlijk nog niet echt bekent met welke merken er zijn die vega schoenen verkopen.

Alvast bedankt! :)

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.929
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re: Vega schoenen besteld maar passen niet
« Reactie #1 Gepost op: 20 november 2014, 12:16:49 »
Ik heb mijn schoenen bij http://www.vegetarian-shoes.co.uk besteld. Was een stuk goedkoper dan dezelfde schoenen bij Vega-life (een winkel waar ik sowieso liever niet bij koop omdat ze vegetarisch kattenvoer promoten).

Offline jol

• 2.653
« Reactie #2 Gepost op: 20 november 2014, 12:34:34 »
In Rotterdam verkopen ze vegetarische (dames) schoenen bij Happy Heels en dames- en herenschoenen bij Punch.

Zerianz

« Reactie #3 Gepost op: 20 november 2014, 12:51:42 »
Helaas woon ik in de buurt van Maastricht.. iemand die daar zaken kent?

Offline Amarillo

• Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • 3.233
« Reactie #4 Gepost op: 21 november 2014, 11:15:07 »
Hallo allemaal :)

Ik zag dat er al een topic over is, maar wil het even in een nieuwe vragen zodat het wat overzichtelijker is. Ik heb schoenen besteld bij Vega-life, maar deze passen niet, nou moet ik ze terugsturen, maar dan moet ik iedere keer de verzendkosten betalen. Waar halen jullie normaal jullie schoenen vandaan? Of hoe doen jullie dat met de verzendkosten :P ook ben ik eigenlijk nog niet echt bekent met welke merken er zijn die vega schoenen verkopen.

Alvast bedankt! :)
Hallo Zerianz,
Ik koop eigenlijk nooit schoenen zonder ze eerst te aan te hebben gehad, en wel precies omdat ik geen zin heb in het gekloot met terugsturen en verzendkosten enzo waar jij nu mee zit.
Mogelijk dat ik het wel zou doen bij merken die ik al ken en waarvan ik vertrouwen heb dat ik de maat goed kan inschatten.
Laatst heb ik wel bijna online schoenen gekocht van Urban outfitters, toen ik in de winkel had vernomen dat bij niet passen ik ze ook naar de winkel kon brengen om geld terug te krijgen, maar ik las vervolgens op de websites van enkele andere winkels die dezelfde schoenen verkochten dat er leer in zat (dat stond er niet bij bij Urban outfitters zelf, beetje suf), dus toen heb ik ervan afgezien.
In jouw geval zou ik gewoon even een mailtje sturen om te vragen hoe jullie dit het handigst kunnen oplossen, die dame van Vega-life reageert snel op e-mail, is mijn ervaring, en ik neem aan dat ze een dergelijke situatie wel eerder heeft meegemaakt.
Ik wil vega bananenschuimpjes.