Gisteren maakte ik mijn 2de maaltijd klaar, gnocchi met paddenstoelenpesto en geraspte kaas, erbij een ruccolasalade. De hoeveelheden zijn ruim gemeten, de recepten zijn duidelijk uitgeschreven, het eten was OK, maar ook niet meer! Ik geraak niet meer ingelogd op hun systeem, heb al gemaild daarover maar kreeg dan een antwoord dat ik goed was ingeschreven voor hun nieuwsbrief, wat niet de bedoeling was. Ik heb ingetekend voor 2 boxen maar vrees dat ik eraan vast zit, dus ik wil me graag op tijd uitschrijven. Het is een redelijk goed initiatief, maar ik ben er niet helemaal gelukkig mee. De korte keten, zoals bij het groentenpakket van het voedselteam, is toch meer mijn ding. En het feit dat bij ieder recept alles minuscuul wordt afgewogen/gemeten en dan apart verpakt in plastic met papieren sticker, zodat ik niet kan sorteren, vind ik ook niet stroken met mijn pogingen om de afvalberg te vermijden/verminderen. Dus voor mij is het een eenmalig iets. Ik vind het vreemd dat de gewone box evenveel kost als de veggi-box, want ik denk toch dat de laatste beterkoop is. Ik ben wel heel erg benieuwd naar de Boekoeloekoeburgers volgende week. Maar dus voor de goedverdienende vegetariër met weinig tijd is het misschien wel eens een goed ding.