voor de mensen met een fitbit, ik wil wel vriendjes worden
Ik draag nu mijn fitbit ongeveer een half jaar en merk dat ik gewoon echt te weinig loop. Dat wist ik eigenlijk ook wel..
Met minimaal 40 uur in de week werken, en een kantoor waar alles gelijkvloers zit (we zitten op de begane grond), en de toiletten (die zijn t verst van alles) binnen 40 m en de keuken nog dichter bij is het lopen van extra meters echt een uitdaging voor me. Maar het lukt me ook niet zo goed om daar dagelijks stappen aan toe te voegen. Mijn dagelijkse loopje naar de appie heb ik ook geschrapt omdat ik daar alleen maar meer van ging eten en uitgeven
. Die worden nu dus besteld. Wat doen jullie behalve recreatief wandelen om het zo maar te noemen om jullie stappen aantal te vergroten?
Het zal gelukkig binnenkort wel weer prima weer zijn voor de lunch-loopjes. Dat scheelt natuurlijk aanzienlijk, maar dan nog red ik het niet
Ik fiets wel 5 keer per week 2x 8km (ong 25 min fietsen) dus op zich ben ik wel in beweging. En ik snap dat ik niet spontaan van op de ergste dagen 4000 (auw!) tot 8000 op de goede dagen naar 10.000 ga. Maar volgens mij zou elke dag die 8000 halen al een verbetering zijn. Dan kan ik daarna weer op zoek naar een mogelijkheid om van die dagelijkse 8000, 10.000 te maken.