Vegatopia Forum

Vega workshops zwolle?

Offline Joor

• *
  • 5
Vega workshops zwolle?
« Gepost op: 02 maart 2014, 19:47:03 »
Hoi,

mijn zusje gaat binnenkort trouwen en ik ben bezig een vrijgezellenfeestje voor haar te organiseren. Ze is al bijna haar hele leven vegetarier en houdt erg van lekker eten, dus een of andere vega workshop lijkt me ideaal voor haar. Maar ik ben zelf niet zo bekend in Zwolle en omstreken, is er iemand die iets leuks weet? Mag van alles zijn, van groene smoothies tot vega Thais tot ....

alle tips welkom!

groetjes Joor
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2014, 12:45:28 door Hizikigrrrl »

Offline Bast

• 4.149
Re:Vega workshops zwolle
« Reactie #1 Gepost op: 03 maart 2014, 00:40:58 »
Geen persoonlijke ervaring, maar in Zwolle kun je voor een vegasushiworkshop hier terecht.
Of Thais bij je thuis als je aan een voldoende ruime keuken kunt komen.
Misschien kan deze Indiase kookworkshop ook bij je thuis, zo niet dan is Lelystad haar dichtsbijzinde locatie. Anders is er ook nog een Indiase optie in Deventer.

Veel plezier en een mooie bruiloft toegewenst!
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Joor

• *
  • 5
« Reactie #2 Gepost op: 10 maart 2014, 19:48:18 »
bedankt voor je tips!

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #3 Gepost op: 10 maart 2014, 21:19:22 »
Graag gedaan, ik hoop dat je ons laat weten wat het uiteindelijk is geworden en hoe het was ;D
Sin chile, no tiene chiste!

Offline neleH

• 1.736
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 11 maart 2014, 10:32:18 »
Als je echt leuk wilt uitpakken, er zijn ook (vegetarische) workshops bij de Librije.

http://www.librijesatelier.nl/dutchatelier/librije-s-workshops/05-04-2014-vegetarische-keuken

Ik heb deze eens gedaan en het was echt heel gaaf. Je krijgt ook een rondleiding voor en achter de schermen bij Librije, Librije's zusje en hotel (hier is ook de workshop).