Vegatopia Forum

De katten- en poezendraad

Offline haantje

• 5.068
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #460 Gepost op: 10 november 2012, 20:06:57 »
Leuk Greet  :D
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline greet

• 2.671
« Reactie #461 Gepost op: 10 november 2012, 20:23:54 »
Dat in je blote benen klimmen zal vanzelf wel minder worden als ze ouder wordt. Of naarmate het kouder wordt;).
;D
Daarstraks heeft ze het zich trouwens nog uren op mijn schoot/armen gemakkelijk gemaakt terwijl ik op de computer bezig was, en we hebben zojuist alle filmpjes die we van haar hadden ff teruggekeken, echt te schattig eigenlijk. Gek, hoe zo'n wezentje zich in amper een maand (en eigenlijk al veel veel eerder) zich helemaal in kan werken in je leven. F. is trouwens ook helemaal om, van iemand die helemaal geen kattenpersoon is, hij wou namelijk nooit een kat, naar iemand die verliefd naar zo'n diertje kan staren. Misschien nog schattiger dan een jonge kat, een vriendje die vertederd staart naar zo'n schepsel  :heart:

Offline jol

• 2.653
« Reactie #462 Gepost op: 10 november 2012, 22:40:36 »
Misschien nog schattiger dan een jonge kat, een vriendje die vertederd staart naar zo'n schepsel  :heart:

Mee eens! En het blijft schattig, ook als de kat niet zo jong meer is!

Offline Joske

• 2.829
« Reactie #463 Gepost op: 11 november 2012, 12:32:50 »
Onze Tommie is 12 en meestal schattig, zoals gisteren toen ik aan de naaimachine zat, en hij er vlak achter lag. Iedere beweging van mij (draad doorknippen, knopje omzetten, ...) was spelen voor hem. Minder schattig was hij vanmorgen, toen hij op dezelfde plaats ineens een furball en andere viezigheid uitbraakte, over mijn naaispullen uit, ieuw! Meestal voelt hij het aankomen, en gebeurt het ergens in het midden van de kamer.

Offline lieve lijn

• 4.047
« Reactie #464 Gepost op: 11 november 2012, 20:06:09 »
Superlief! Hier helpen de katers ook graag bij het fröbelen.
Nike helpt alleen iets te graag als ik met vilt werk :( heeft vanmiddag een onherstelbaar gat gebeten in mijn vilten hoedje. Als je weet dat ik zo'n 10 uur aan zo'n hoedje intensief gewerkt heb snap je dat ik daar niet echt gecharmeerd van was....
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Joske

• 2.829
« Reactie #465 Gepost op: 11 november 2012, 21:13:12 »
Oei, dat is minder leuk natuurlijk.
Mijn vriendin had het ook met de hond aan de hand, ze wou net een naald vervangen toen hondlief op de pedaal van de naaimachine trapte. Naald door de vinger en afgebroken, dus moest ze naar de spoed om het stuk te laten uithalen.

Aiko

« Reactie #466 Gepost op: 11 november 2012, 23:21:26 »
Oei, dat is minder leuk natuurlijk.
Mijn vriendin had het ook met de hond aan de hand, ze wou net een naald vervangen toen hondlief op de pedaal van de naaimachine trapte. Naald door de vinger en afgebroken, dus moest ze naar de spoed om het stuk te laten uithalen.

Dat is van haar dan ook niet zo slim. Altijd de stekker uit een elektrisch apparaat als je ermee gaat rommelen. Of het nu wel of niet uit staat met een knopje of schuifje. Dat kan altijd per ongeluk ingedrukt of ontschoven worden.

Offline lieve lijn

• 4.047
« Reactie #467 Gepost op: 11 november 2012, 23:48:32 »
Iew! Ik ben blij dat dit alleen materiële schade is!
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline greet

• 2.671
« Reactie #468 Gepost op: 12 november 2012, 08:37:08 »
Leuk hé, alleen hier knutsel en prul ik niet zo, maar kuisen, man wat is dat interessant. Behalve stofzuigen, dat is dat weer beangstigend.

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #469 Gepost op: 13 november 2012, 19:25:24 »
Ik heb vannacht een klap op mijn oog gehad van een van de katten van mijn vriend. Ze wilde mijn kussen niet delen...
Deze kat slaat me best vaak. En als ze niet slaat, dan ligt ze op mijn hoofd en knaagt aan mijn haar :heart:

Mijn vriend heeft vier katten. Vind ik wel een beetje veel, maar ze zijn wel allemaal heel leuk. Afgezien van Baileys dan, die is ook best vaak bitchy.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Joske

• 2.829
« Reactie #470 Gepost op: 14 november 2012, 07:42:04 »
Leuk hé, alleen hier knutsel en prul ik niet zo, maar kuisen, man wat is dat interessant. Behalve stofzuigen, dat is dat weer beangstigend.

Aiko

« Reactie #471 Gepost op: 14 november 2012, 19:54:43 »

Wat kwebbelt dat ding veel...

brenda_lelie

« Reactie #472 Gepost op: 20 november 2012, 22:47:25 »
Ik kan hier echt uren naar kijken: http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566
(ze slapen nu maar je kan terugspoelen, ze spelen soms echt heel schattig)

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #473 Gepost op: 21 november 2012, 00:21:03 »
Ik kan hier echt uren naar kijken: http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566
(ze slapen nu maar je kan terugspoelen, ze spelen soms echt heel schattig)

:kitty:

Offline chantalv80

• 911
« Reactie #474 Gepost op: 21 november 2012, 16:49:51 »
Onze kater is terecht. Hij bleek bij een ouder echtpaar op de hoek vd straat te zitten. Zij dachten dat het een zwerfkat was ( Fred heeft een vlooienbandje aan, maar oké...) en hij is zo schattig en lief en de kleinkinderen zijn zo dol op hem en blablabla...... en Amivedi had het een beetje verknald.  Zij vertelden me dat de kat waar ik over mailde omdat de omschrijving wel erg van toepassing was inmiddels terug was naar de rechtmatige eigenaar.  Toen Fred vd week weer eens naar huis kwam lag er al een knalrood halsbandje voor hem klaar en een kokertje met zijn naam, adres en telefoonnummer. Dat viel het oudere echtpaar wel op en keken in het kokertje. Ze stonden binnen mum van tijd voor mijn deur.  Mysterie opgelost maar volgens mij mag ONZE Fred nog steeds daar naar binnen >:(

Beetje boos dus op een bejaard echtpaar (die verder oh zo lief zijn) en op Amivedi (die vaak fantastisch werk doen). Ugh.
Want a sugarcube?

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.160
    • fatalefem
« Reactie #475 Gepost op: 02 december 2012, 02:30:02 »
Plien weet altijd precies wie ze om haar vingertje moet winden om meer kattenliefhebbers te creëren. Dus toen ze vandaag moest kiezen tussen knuffelen met mij, met vriendin L. die zelf 2 katten heeft, of met vriendin S. die een beetje onzeker is over huisdieren en ze misschien wel eng vind, koos ze natuurlijk voor S.

Eerst subtiel naast haar zitten, en daarna een beetje over haar heen lopen. S. begreep de hint niet, dus schoof Plien haar kopje onder de handen van S. Uiteindelijk heeft S. haar zeker 30 minuten geaaid terwijl Plien voordeed hoe katten daarop kunnen reageren, heel hard spinnen, kopjes geven, likken, melktrappelen, en haar staartaanzet opzetten en trillen. S. vroeg bij alles "wat doet ze nu, is dit normaal", en dat was het natuurlijk, en toen S. helemaal gewend was aan het aaien van een kat, ging Plien lekker slapen op de vensterbank naast haar.

Ze heeft zich nog ingehouden, vaak gooit ze zich aan het einde van zo'n sessie op haar rug in iemands armen, als een baby zeg maar, en gaat daar slapen, zodat mijn arme gasten zich niet meer durven bewegen.

Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #476 Gepost op: 03 december 2012, 22:16:06 »
E. is een paar dagen de hort op, dus ik heb aangeboden morgenavond voor zijn katten te zorgen. Ik ga ze eten brengen en dan blijf ik lekker bij de vier poezen slapen.
Hij heeft al gezegd waar de pleisters staan, voor het geval het tussen Baileys en mij escaleert en ze me echt iets aandoet. Ik hoop echter dan een avondje zonder hem erbij precies datgene is wat onze relatie nodig heeft :kitty:

Ik zal Dotje gelukkig maken door haar toe te staan met me mee te gaan naar de wc, waarbij ze mijn been mag likken (eigenaardige kat...), Moeke zorgt er wel voor dat ze voldoende aandacht krijgt en Gatinha en ik zijn zo gek op elkaar dat we niet bij elkaar weg te slaan zijn. Na meer dan een dag zonder E. (zowel zij als ik) hebben we met zijn vijfjes wel wat TLC verdiend.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.927
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #477 Gepost op: 05 december 2012, 21:34:02 »
Dit filmpje gaat Cuteoverload niet halen:

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786