Gisteren Singelloop: 10 k; 1.04.26.
Niet zo heel tevreden, want het kwam echt uit mijn tenen en ik ben ook wel eens sneller geweest.
Te hard van start gegaan waarschijnlijk en best warm.
Ja soms heb je van die dagen dat het echt niet wil, frustrerend is dat hè? Maar goed, je hebt hem maar wel mooi uitgelopen
Vanmorgen een klein stukje. Rustig aan omdat ik behoorlijk stijf was, maar ik moest maar weer eens beginnen. De zevenheuvelenloop by night komt er weer aan. Ik voelde wel dat er nog veel moet gebeuren, maar ik heb gelukkig nog even.
Succes! Die zevenheuvelenloop lijkt me ook wel leuk, misschien dat ik die volgend jaar eens probeer.
Ik heb nu sinds de DtD niet meer gelopen. Er zit iets een beetje scheef in mijn rug, waarschijnlijk was dat al voor de DtD ook al het geval, maar die 16 km lopen hebben het niet beter gemaakt. Ik mag op zich wel weer rustig aan beginnen maar ik had het enorm druk met andere dingen en zag er ook een beetje tegenop. Volgende week toch maar echt weer aan de slag.
Ik heb gisteren wel (voor het eerst) meegedaan met Bootcamp. Ik heb nu geen spierpijn in mijn handen, voeten en hoofd (probeer het positief te benaderen
).