koel! Joe go girrel! Moet wel fijn zijn, merken dat het zo goed vordert
Net in een half uur 4175 meter gelopen. Yeah.
Ondanks wat pijn in mijn linkerbovenbeen (waarvan? geen flauw idee) toch mijn twee rondjes Hohnsen gelopen. De rest van mijn lichaam was er erg blij mee, het laatste restje verkoudheid lijkt uit mijn bronchiën te zijn verdreven. Maar ik liep vanavond wel een beetje kreupel . Is morgen vast weer in orde.
Citaat van: Eelco op 03 maart 2013, 00:37:43Ondanks wat pijn in mijn linkerbovenbeen (waarvan? geen flauw idee) toch mijn twee rondjes Hohnsen gelopen. De rest van mijn lichaam was er erg blij mee, het laatste restje verkoudheid lijkt uit mijn bronchiën te zijn verdreven. Maar ik liep vanavond wel een beetje kreupel . Is morgen vast weer in orde.Nou, dat viel tegen. De kreupelheid was inderdaad vrij snel over, maar nog steeds is mijn linkerbeen gevoelig. In bepaalde (zit-)posities krijg ik ineens een soort kramp in onder- of bovenbeen (of beide), en ik moet dan elke paar minuten de positie van de benen wisselen. Het gevoel is een beetje te vergelijken met een muisarm (ik had jaren geleden RSI in de bovenarmen, die ik met wat gewichtjes kwijt heb kunnen raken). Ik twijfel nog of ik ermee naar de huisarts zal gaan; ik denk eigenlijk dat hij er toch niets aan kan doen ('rust houden').
Citaat van: Eelco op 07 april 2013, 20:58:46In bepaalde (zit-)posities krijg ik ineens een soort kramp in onder- of bovenbeen (of beide), en ik moet dan elke paar minuten de positie van de benen wisselen. Het gevoel is een beetje te vergelijken met een muisarm (ik had jaren geleden RSI in de bovenarmen, die ik met wat gewichtjes kwijt heb kunnen raken). Ik twijfel nog of ik ermee naar de huisarts zal gaan; ik denk eigenlijk dat hij er toch niets aan kan doen ('rust houden').Tja, of juist rekken /versterken. Al weet een fysio dat soms beter dan de huisarts?
In bepaalde (zit-)posities krijg ik ineens een soort kramp in onder- of bovenbeen (of beide), en ik moet dan elke paar minuten de positie van de benen wisselen. Het gevoel is een beetje te vergelijken met een muisarm (ik had jaren geleden RSI in de bovenarmen, die ik met wat gewichtjes kwijt heb kunnen raken). Ik twijfel nog of ik ermee naar de huisarts zal gaan; ik denk eigenlijk dat hij er toch niets aan kan doen ('rust houden').
Ik twijfel nog of ik ermee naar de huisarts zal gaan; ik denk eigenlijk dat hij er toch niets aan kan doen ('rust houden').
En ik heb ze rennend volbracht, in 38:28 minuten. Het was wel zwaarder dan ik dacht, moet ik bekennen.