Vegatopia Forum

Hardlopen

Offline bambi

• 5.560
  • Geslacht: Vrouw
Hardlopen
« Reactie #100 Gepost op: 03 februari 2012, 12:09:26 »
Heeft iemand ervaring met de marikenloop?
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
Hardlopen
« Reactie #101 Gepost op: 03 februari 2012, 12:31:01 »

Nee, helaas niet. Ik zou graag eens meedoen, maar heb dan nooit zo'n zin om hard te lopen vanwege de hooikoorts.

Offline Laurie

• 2.478
Hardlopen
« Reactie #102 Gepost op: 04 februari 2012, 10:54:24 »
Een vriendin van me heeft afgelopen jaar voor het eerst meegedaan en het is haar heel erg meegevallen. Ze loopt regelmatig en was dus voorbereid en getraind, maar had de indruk sommigen de 5km wat onderschat hadden. Wel een gezellige sfeer, vond ze. We hadden het gisteren met een andere vriend over de Zeven Heuvelen loop: dat rondje (15 km) heeft ze wel eens gelopen maar niet tijdens de echte loop en dat is wel echt een heel ander verhaal qua parcours.

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
Hardlopen
« Reactie #103 Gepost op: 04 februari 2012, 16:47:06 »
Misschien wil ik toch wel eens meedoen, maar dan de 10.

Ik heb overigens vandaag afgesprijsde hardloopschoenen aangeschaft. Dan heb ik het niet-sporten precies 5 dagen uitgehouden. Ik ga dus hardlopen op de campus in Ankara. Misschien ga ik ook nog wel fitnessen, maar ik vind het niet zo leuk dat ik er alleen maar mannen zag. Maar daar moet ik me gewoon even overheen zetten denk ik....

Offline bambi

• 5.560
Hardlopen
« Reactie #104 Gepost op: 04 februari 2012, 17:01:21 »

Ik heb overigens vandaag afgesprijsde hardloopschoenen aangeschaft. Dan heb ik het niet-sporten precies 5 dagen uitgehouden. Ik ga dus hardlopen op de campus in Ankara. Misschien ga ik ook nog wel fitnessen, maar ik vind het niet zo leuk dat ik er alleen maar mannen zag. Maar daar moet ik me gewoon even overheen zetten denk ik....
Was je je schoenen vergeten of was je echt van plan niet te gaan sporten? Ik vond sportverslaafden altijd zo raar, en nu vind ik vier keer per week sporten niet veel! Het kan raar lopen....
Als ik er nou ook nog eens van zou afvallen. :-\

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
Hardlopen
« Reactie #105 Gepost op: 04 februari 2012, 17:06:13 »

Was je je schoenen vergeten of was je echt van plan niet te gaan sporten? Ik vond sportverslaafden altijd zo raar, en nu vind ik vier keer per week sporten niet veel! Het kan raar lopen....

Ik dacht wel van andere sportfaciliteiten hier gebruik te maken, dus ik had mijn fitness-schoenen en een bikini (al was badpak misschien handiger) meegenomen. De fitnessklasjes beginnen pas weer over een paar weken, het zwembad is ook tijdelijk dicht, en ik vond de fitnesszaal dus nog niet heel uitnodigend.

Vandaar dus toch ook maar hardlopen (doe ik NL niet zo heel regelmatig hoor). Dat kan ik tenminste iets doen wanneer ik wil. Er was hier een erg goede aanbieding voor de hardloopschoenen, dus het past wel in wat ik had begroot voor de post "sport".
« Laatst bewerkt op: 04 februari 2012, 19:52:54 door LL de Ling »

Offline Selly

• 30.783
Hardlopen
« Reactie #106 Gepost op: 04 februari 2012, 20:37:18 »
Misschien ga ik ook nog wel fitnessen, maar ik vind het niet zo leuk dat ik er alleen maar mannen zag. Maar daar moet ik me gewoon even overheen zetten denk ik....

Misschien is er een speciaal vrouwenuur?
,,,,فلافل

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
Hardlopen
« Reactie #107 Gepost op: 04 februari 2012, 21:23:06 »
Misschien ga ik ook nog wel fitnessen, maar ik vind het niet zo leuk dat ik er alleen maar mannen zag. Maar daar moet ik me gewoon even overheen zetten denk ik....

Misschien is er een speciaal vrouwenuur?

mmm niet aan gedacht, dus ook niet gevraagd. Maar ik denk dat het er niet is, want toen ik zei dat er veel mannen waren, zeiden ze dat er ook wel regelmatig vrouwen kwamen. Maar het is wel even wennen, in mijn eigen sportschool sport ik ook met en tussen de mannen, maar deze waren wel echt eh... van die sportschooltypes en ik ben natuurlijk een beetje verlegen. ;)

Het was sowieso wel grappig, toen ik ging informeren naar de mogelijkheden, begon er een meisje meteen over aerobics, en dat doe ik dus echt nooit.

Offline haantje

• 5.068
Hardlopen
« Reactie #108 Gepost op: 04 februari 2012, 22:34:24 »
Ik hou ook niet van opgepompte mannen, maar vind het wel fijn als er veel mannen op de sportschool (of elders  ;D) zijn. Ik vind mannengezelschap fijner dan vrouwen, over het algemeen dan hè.
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
Hardlopen
« Reactie #109 Gepost op: 04 februari 2012, 22:56:37 »
Ik hou ook niet van opgepompte mannen, maar vind het wel fijn als er veel mannen op de sportschool (of elders  ;D) zijn. Ik vind mannengezelschap fijner dan vrouwen, over het algemeen dan hè.

Ja, ik ook meestal wel, maar om nou helemaal de enige te zijn... Nee, toch niet. Maar morgen lekker rennen, als het weer zo zonnig is als vandaag is dat geweldig!

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
Hardlopen
« Reactie #110 Gepost op: 05 februari 2012, 09:35:30 »
Rustig begonnen vandaag, zo'n 4 kilometer gerend. Wat is het hier prachtig weer zeg. Zo zonnig, dat maakt je meteen heel erg blij.

Offline haantje

• 5.068
Hardlopen
« Reactie #111 Gepost op: 05 februari 2012, 10:11:05 »
Fijn, LL  :D
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
Hardlopen
« Reactie #112 Gepost op: 07 februari 2012, 06:53:11 »

Ik heb me toch ingeschreven: 10 kilometer. Nu maar hopen dat het echt meevalt dit jaar met de hooikoorts. Als je mee zou willen doen, moet je volgens mij snel zijn. Hoorde dat het bijna vol zit.

Offline eno2

• 758
  • Geslacht: Man
Hardlopen
« Reactie #113 Gepost op: 09 februari 2012, 01:34:46 »

Oh, dat interesseert me geen reet. Ik ben pas een paar weken bezig en voorkom liever blessures. Toch vind ik het een rare opmerking van je.
Ah opbouwen, dan is het goed. Ik heb ook moeten opbouwen. Volhouwen met opbouwen!
Eet wat best is voor de planeet.

Offline eno2

• 758
  • Geslacht: Man
Hardlopen
« Reactie #114 Gepost op: 09 februari 2012, 01:39:15 »

Als ik er nou ook nog eens van zou afvallen. :-\
Als je opbouwt tot 3x10 km per week ga je zeker afvallen
Eet wat best is voor de planeet.

Offline bambi

• 5.560
Hardlopen
« Reactie #115 Gepost op: 12 februari 2012, 20:45:23 »
Vandaag 3*8 minuten gedaan. Deze week wordt het rustig qua trainen, maar ze beloven wel dat het zaterdag een pittige gaat worden...

Offline Wombat

• 2.706
Hardlopen
« Reactie #116 Gepost op: 12 februari 2012, 21:31:16 »
Goed bezig!

Offline haantje

• 5.068
Hardlopen
« Reactie #117 Gepost op: 12 februari 2012, 21:33:50 »
Wat Wombat zegt  :D
Loop je drie keer acht minuten hard? En dan tussendoor even wandelen?

Offline bambi

• 5.560
Hardlopen
« Reactie #118 Gepost op: 12 februari 2012, 21:41:31 »
Wat Wombat zegt  :D
Loop je drie keer acht minuten hard? En dan tussendoor even wandelen?

Ja, je mocht vier minuten wandelen, maar met de koude wind ben ik iets eerder weer begonnen. Het doel is begin maart een half uur joggen.

Offline Muppet

• 805
Hardlopen
« Reactie #119 Gepost op: 12 februari 2012, 23:10:35 »
Ik ben ook weer begonnen met hardlopen.. Nu een maand bezig.. 2x pw.. 1 april is er een 6km bosloop en daarna doortrainen voor 10 km in juni.  Gisteren 1km loop gedaan in 6.34.. Niet tevreden maar volgende zal beter zijn :) is mijn doel iig
A penis has a sad life, his hair is a mess, his family is nuts, his neighbour is an asshole and his best friend is a pussy.