Ik wil wel meer dan een paar kilo kwijt, ik weeg nu zo’n 82 kilo, 65 kilo zou mooi zijn. Ik heb nog wel een stukje te gaan dus. Het probleem zit bij mij vooral in de tussendoortjes, chips, veel chips, ijs vind ik ook niet vies (en we hebben 3 ijssalons in de buurt!), dat soort dingen. Met name ’s avonds na het eten, niet dat ik niet genoeg gegeten heb, maar het is een moeilijk doorbreekbare gewoonte geworden. En maat houden kan ik ook al niet, ik kan niet 1 koekje nemen, of 1 bakje chips.
Een jaar geleden woog ik nog 87,5 kilo, dus ik ben wel iets afgevallen, maar daar een jaar over doen is wel erg je tijd nemen natuurlijk.
Erg sportief ben ik niet maar, ik doe op m’n werk wel Fit20, 1 keer per week, dus wel krachttraining en ga ook meestal op de fiets naar kantoor.
Daarnaast (natuurlijk) ook wel wandelen, maar dat is de ene week meer dan de andere.
In theorie ook nog zwemmen, maar dat ging beter toen ik nog vrij was (ik had al vroeg vakantie). Na het werk nog baantjes trekken valt me best zwaar en als het dan ook nog slecht weer is, ik zwem in een buitenbad, komt er al snel de klad in.