Ook ik ben aan een lijn poging begonnen, 15 kg is het streven
, wel met eenhet idee dat ik dit doel niet voor eind volgend jaar bereikt zal hebben, maar toch. Ik was al bezig dat ik beter in mijn vel wou zitten, maar toen ik een foto zag van 7 jaar geleden waarin ik nog in een maatje 40 paste, moest ik toch even slikken... Kortom tijd om aan de slag te gaan!
Ik had zelf een beetje zitten zoeken op gezonde voeding en dergelijk en wil dat gebruiken in combinatie met het dieet wat mijn moeder gevolgd heeft van de EGA, wat vooral gebasseerd is op gezonde eten, zorgen dat je ook juist je vetten en dergelijke binnen krijgt en op wat je moet eten om te voorkomen dat je snackzin krijgt.
Nu had ik even zitten kijken en pfffff ik dacht kan best wat minder aardappel en brood, maar uhmm als ik dat doe kom ik niet eens aan de 1200 calorieen, goed dat ik het even controleerde, want anders was ik echt op mijn plaat gegaan. Daarnaast probeer ik zo vaak mogelijk naar bootcamp te gaan (deze week toevallig 2x, meestal betekend dat 1x) en daarnaast min 1x per week weer hardlopen op lage intensiteit. Ik heb een hartslagmeter uitgezocht, dus die ga ik van de week bestellen.
Ik heb ook een boel motivatieteksten uitgezocht, hopen