Ik vind jullie echt enorm sportief! Ik moet echt m'n best doen om 3x per week een uur te sporten. Als ik de activiteiten afwissel, blijf ik het ook leuk vinden. De afgelopen 3 weken heb ik 3 keer p/w wel gesport (zwemmen, skeeleren - ook vandaag, tis echt zulk superweer!, hardlopen - dat dan weer geen uur), maar als ik eerlijk ben, moet ik helaas toegeven dat 't gewoonlijk eerder iets van 1 keer is. Ik doe wel alles op de fiets of lopend, maar dat is meer transport dan sport, hoewel ik wel altijd doorfiets of doorloop en lang niet alle afstanden binnen vijftien minuten te overbruggen zijn.
Ik had gezegd dat ik wel iets wilde afvallen, en nu heb ik dus echt ruim drie weken gelijnd (dwz bijna helemaal niet gesnoept en opgelet hoeveel olie en andere dingen ik in de pan doe, geen (light)limonade meer (al was dat maar 1 glas in de paar dagen, maar toch), goed gelet op wat ik op m'n brood doe en zo en voldoende bewogen en wat denk je, ik ben alleen maar aangekomen! What the heck?! (ik weeg maar heel af en toe, maar vandaag was ik dus zwaarder dan krap een maand geleden) Echt niet tof. Nou ja, zeven keer vallen en acht keer opstaan, zeggen ze hè...