Als toetje (we hadden veel gelopen gisteren ) stukjes pannenkoek met framboos en vanille-ijs.
Je bedoelt Kaiserschmarrn?
Nee, het was een kleine, dikke pannekoek die als een pizza in driehoeken waren gesneden. Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Gisteren hadden we bij The Loving hut gegeten, vegan aziatisch.
Als voorgerecht drie gefrituurde rijstpapier loempia'tjes, mijn vriend had een wanton soepje. Daarna voor mij een soort van lichte kerriesaus met oa.a bamboe en seitan. Hij had tempé in ketjapsaus met groenten. Erbij een grote schaal rijst. De aankleding van het restaurant was wel apart, posters van bekende veganisten en er stond een raar activistisch vegan kanaal op een tv aan. Maar het stoorde op zich niet, was wel grappig
Als toetje nog gebakken banaan gedeeld, die in stukjes met sesamzaad en pinda's en chocoladesaus was versiert.
Vandaag had ik het concert, dus we hadden warm gegeten als lunch. Vietnamese pho bij "An An streetfood", een lunchtentje. Met stukken gefrituurde tofu en een berg dunne rijst noedles. Erg lekker en verwarmend (helaas was het vandaag de hele dag koud en grauw, dus hard nodig).
Dan als avondeten een prima (maar natuurkijk een beetje prijzige) groentenwrap in de Barclays arena, bij een vegetarisch standje waar je de keuze had tussen een wrap of een bretzel
. De halve liter cola was trouwens wel ok geprijsd (en nu ben ik nog wel even aan het stuiteren van de cafeïne
).