Citaat van: LL de Ling op 29 maart 2020, 19:13:44Omdat Selly laatst zei dat lasagne niet gehamsterd werd, weer eens lasagne gemaakt. Een goude oude Eelcolasagne met courgette, paprika, palmkool, spinazie (natuurlijk). Mijn vriend was enthousiast, dus moet het vaker maken Klinkt erg lekker, maar komt die lasagne inderdaad uit mijn hoed?
Omdat Selly laatst zei dat lasagne niet gehamsterd werd, weer eens lasagne gemaakt. Een goude oude Eelcolasagne met courgette, paprika, palmkool, spinazie (natuurlijk). Mijn vriend was enthousiast, dus moet het vaker maken
Citaat van: Eelco op 29 maart 2020, 19:20:14Citaat van: LL de Ling op 29 maart 2020, 19:13:44Omdat Selly laatst zei dat lasagne niet gehamsterd werd, weer eens lasagne gemaakt. Een goude oude Eelcolasagne met courgette, paprika, palmkool, spinazie (natuurlijk). Mijn vriend was enthousiast, dus moet het vaker maken Klinkt erg lekker, maar komt die lasagne inderdaad uit mijn hoed? Ik heb grotendeels het recept gevolgd uit deze post. Dat verhaal van de saus en geraspte kaas heb ik hier niet herhaald Palmkool had ik nog liggen uit de moestuinbak.
(ook een groene, hellup)