Heb je nou een conferentie op Kreta, in mei/juni? Goed voor elkaar Eelco!
Ja, erg geslaagd. Overdag gewoon binnen praatjes volgen en netwerken, volledige werkdag, maar je hoeft niets anders dan te besluiten waar je naar toe wil. En tussendoor kun je ook schaamteloos wat forummen, als het praatje niet interessant of relevant is. Rond een uurtje of zes naar het strand (wat zelfs verstandiger is dan overdag te bakken, als ik de dikke rode kreeften rondom het zwembad zo bekijk), twee uurtjes intensief zwemmen en op het strand opwarmen, en dan lekker eten en drinken. Morgen echter weer naar huis.
Vanavond was het conferentiediner. In eerste instantie leek het wat teleurstellend. Dezelfde salades als overdag en het wame buffet was voornamelijk vlees. Tot ik ontdekte dat ze ook heerlijke gebakken paddenstoelen hadden. Dat werd dan mijn toetje, tot frustratie van de bediening, die telkens mijn bord wilden wegnemen (à la: 'je hoort nu je toetje te nemen', ja maar dit ís mijn toetje, ik ben nu eenmaal raar). Lekkere wijn en op een gegeven moment moest er worden gedanst.
Morgen geen hotelontbijt, in plaats daarvan een postersessie met broodjes. Ik denk dat ik eerst een paar glazen water en een kop Earl Grey wil drinken voordat ik wakker genoeg ben om me met goed fatsoen in het conferentiegedruis ga storten.