Had ik donderdag eindelijk weer eens tijd om te koken, moest er van alles opgegeten worden omdat we het weekend weg gingen. Dus we aten de al geopende bakjes smeersels die de man in mijn afwezigheid als avondmaal had genoten allemaal leeg, daarbij een flinke salade van op te maken prei, wortel en feta.
Vrijdag met trein en fiets naar Kootwijk waar vrijwel geen winkels zijn en we niet wisten wat te verwachten van de plaatselijke restaurants. Dus had ik gehacktballen, broccoli, uien, harde broodjes, boter, peper en zout meegenomen en aten we dat, mandarijntje toe.
Zaterdag bij het pannenkoekenrestaurant een lekkere pannenkoek met boerenmeisjes
gegeten, zondag in het restaurant van het bungalowpark groentenstrudel met daarbij salade, worteltjes en aardappelwedges. Had ik in elk geval weer groenten binnen
Gisteren hebben we een AHdinerbon gebruikt bij Blauw070. Lekker Indonesisch in een nogal hectische omgeving. Het is goed mogelijk dat we hier terugkomen, ook zonder de actie is het de moeite waard.
Vanavond maak ik een ovenschotel met paprika, linzen, appel en kaas.