Wegens nectarines in aanbieding: Oerhollandse pilaf ! Een twijfelgevalletje voor de smaakpolitie. Lekker!
Citaat van: jol op 22 juni 2015, 12:34:20Morgen de asperges uit Het Kookboek, vriend van broer wilde dat al een tijdje maken maar 'het kwam er niet van'. Opgemerkt dat het seizoen ten einde loopt en ik wel wil assisteren , dat hielp hem wel over de streep.De laatste kans van het seizoen wil ik niet mislopen en na deze week moet ik nog maar zien wanneer ik weer een goed werkende keuken ter beschikking heb!Superlekker recept is dat!
Morgen de asperges uit Het Kookboek, vriend van broer wilde dat al een tijdje maken maar 'het kwam er niet van'. Opgemerkt dat het seizoen ten einde loopt en ik wel wil assisteren , dat hielp hem wel over de streep.De laatste kans van het seizoen wil ik niet mislopen en na deze week moet ik nog maar zien wanneer ik weer een goed werkende keuken ter beschikking heb!
Een twijfelgevalletje voor de smaakpolitie.
Citaat van: Eelco op 22 juni 2015, 18:15:10Een twijfelgevalletje voor de smaakpolitie. Ik had niet de indruk dat dat een twijfelgevalletje was hoor, volgens mij was dat een uitgemaakte zaak
Zoete aardappelblokjes uit de vriezer (gratis van Aviko) met bloemkool, champies, prei en bleekselderij. Erbij een javaanse schijf. Morgen eten bij m'n zus en dan gaan we met onze nicht naar Rock Werchtern Ik heb een lading tartexjes, jammetjes en chocopasta'tjes mee voor op de boterhammetjes
Weet iemand iets leuks voor mijn bakje cantherellen (impulsaankoopje)? Iets low-carbs, ik dacht aan een burgertje met noten oid, maar kweet t eigenlijk nog niet.
Bij welke Indiër was je Bast?