Vrijdag aten we de vorig jaar tijdens de veggie fair afgekeurde geitenkaassalade, een lauwwarme versie die de man en ik allebei erg lekker vinden: spinazie, paprika, tomaat, gekookte aardappel, honing-mosterddressing, walnoten, gegrilde geitenkaas.
Zaterdag maakte ik sausijzenbroodjes van Goodbite kneedbaar gehakt. Ik vond het gehakt nogal droog en dat loste ik op door naast kruiden en ei ook een halve eetlepel olie toe te voegen en broodkruimels weg te laten. Het resultaat was succesvol en geeft reden om vaker naar de winkel te gaan waar we het kochten, de super in de buurt heeft het niet in het assortiment helaas. De maaltijd werd compleet gemaakt met een uitgebreide salade en een doos bonbons
Omdat we gisteren een fietstocht van vier uur maakten was er weinig tijd en geen energie om zelf te koken. Lekkere hapjes gegeten bij La Cazuela in Rotterdam. De kaart gaf voldoende aanleiding om ruimte te houden voor een dessert: donkere brownie met rode vruchtensaus, witte chocolademousse en slagroom, erbij een sherry PX