Ik vind zowel koolrabi als biet echt superlekker. Maar selderij....
rauwkostloempia's en verder niets, om de uitspatting van vrijdag een beetje goed te maken. Toen at ik vier gangen in een restaurant, meestal kom ik niet verder dan twee.
Citaat van: jol op 13 juli 2014, 23:43:18rauwkostloempia's en verder niets, om de uitspatting van vrijdag een beetje goed te maken. Toen at ik vier gangen in een restaurant, meestal kom ik niet verder dan twee. Mooi, die loempia in zo'n doorzichtig rijstvel? Kreeg die vaakin Vietnam. Erg prima.En forumlid mopperde over selderie. Ik neem aan de knol.Erg leker is aardappel-selderieknolpuree. Begin met weinig selderieknol. Eventueel ook nog geraspte kaasverdoor of gratineren met kaas en goede paneermeel (niet die heel fijne van de AH).
In het WE een ragout (klinkt eens anders dan stoofpot)
Maar aardappel lust ik niet [...]Gisteren at ik gepofte aardappel [...]
In het WE een ragout (klinkt eens anders dan stoofpot) van shiitake-champignons, stukjes witloof, selder, koolrabi in een (zelfgemaakte) groentebouillon verrijkt met room. Veel platte peterselie erbij op het einde. Met gekookte nieuwe aardappelen.
Wat klopt er niet aan deze forummer?Citaat van: fem fatale op 14 juli 2014, 17:43:42Maar aardappel lust ik niet [...]Gisteren at ik gepofte aardappel [...]
Citaat van: cal¡mero op 14 juli 2014, 18:13:17Wat klopt er niet aan deze forummer?Citaat van: fem fatale op 14 juli 2014, 17:43:42Maar aardappel lust ik niet [...]Gisteren at ik gepofte aardappel [...]Ja, strange. Wellicht puree niet?