Mijn ouders kwamen me net eten brengen; een rijstschotel met courgette, zongedroogde tomaat, ei en pesto. Ik hoef het zo alleen nog even in de oven te schuiven. Zo lief!
Indische rijsttafel voor enkele familieleden, met:atjar van komkommer & atjar van biet, rissoles, tempeh kering, kare telor benggala, nasi koening, nasi, toemis andijvie en toe klapperpudding met schijfjes banaan, slagroom en goela-djawasiroop
Harissa-balletjes.
Citaat van: haantje op 12 september 2011, 19:17:31Harissa-balletjes.Ik ben nieuwsgierig.
Citaat van: koekje op 12 september 2011, 19:23:58Citaat van: haantje op 12 september 2011, 19:17:31Harissa-balletjes.Ik ben nieuwsgierig.Ik kan je uit de droom helpen: van Provamel.
Citaat van: haantje op 12 september 2011, 19:34:16Citaat van: koekje op 12 september 2011, 19:23:58Citaat van: haantje op 12 september 2011, 19:17:31Harissa-balletjes.Ik ben nieuwsgierig.Ik kan je uit de droom helpen: van Provamel.Ik vind die heel raar koekachtig smaken (no pun intended). Vind jij ze wel lekker?
Groente in yoghurt. Erbij fussili met Veggie Bolognese van Veggielife, een nieuw merk vleesvervangers bij de Rewe (Duitsland). Die fussili bolognese waren trouwens een restje van gisteren en K. had me al gewaarschuwd dat dat spul nogal zout was. Dat was niet overdreven: dat was het eerste en meteen ook het laatste product dat ik van Veggielife heb gekocht.
Citaat van: Hizikigrrrl op 12 september 2011, 18:37:04Indische rijsttafel voor enkele familieleden, met:atjar van komkommer & atjar van biet, rissoles, tempeh kering, kare telor benggala, nasi koening, nasi, toemis andijvie en toe klapperpudding met schijfjes banaan, slagroom en goela-djawasiroopWauw!! Daar kan Lonny een puntje aan zuigen (hm wat klinkt dat vies eigenlijk).Hier witlof, aardappels met uienjus, Tivall balletjes. Rode bessen toe.
Nou, de receptuur was wel van Lonny .
Citaat van: Hizikigrrrl op 12 september 2011, 23:07:19Nou, de receptuur was wel van Lonny .Uit welk boek? Ik ben nog steeds op zoek naar een goed Indonesisch kookboek zonder al te veel trassi en rendang.