Vegatopia Forum

Wat eten we vandaag?

Offline Bast

• 4.149
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6920 Gepost op: 21 oktober 2013, 18:43:02 »
Diepvriespizza met paprika en ernaast ijsbergsalade, tomaat, Turkse feta en komkommer.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Miranda

• 3.376
  • Geslacht: Vrouw
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6921 Gepost op: 21 oktober 2013, 19:42:33 »
Gisteren kreeg ik salade met mozzarella, rucola, tomaat en balsamico vooraf,  daarna pasta pesto met zongedroogde tomaatjes en toe cheesecake met frambozen.

Vandaag noedels met champignons, paprika, spitskool, ketjap, sambal, knoflook, sesamolie, vegetarische oestersaus en gembersiroop.

Offline Maartje!

• Staafmixermeisje. Pur sang.
  • 6.752
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6922 Gepost op: 21 oktober 2013, 20:53:19 »
L heeft aardappel en wortel geroosterd en dat aten we met een champignon-paprika-tomatenstoofje (met lekker veel gerookt paprikapoeder) en dillemayo.
En nu staat 'ie ook nog een appeltaartje te knutselen. Het is maar goed dat ik net gerend had...
This is between me and the vegetable!

Offline Selly

• 30.783
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6923 Gepost op: 21 oktober 2013, 21:12:08 »
wraps gevuld met kidneybonen/gele en rode paprika/geraspte kaas/komijn/kaneel/lenteui/jalapeno/yoghurt/maissalade
,,,,فلافل

Offline Sam

• 7.191
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6924 Gepost op: 22 oktober 2013, 19:39:17 »
En, heeft er verder niemand gegeten vandaag?

Ik at spaghetti bolognese. Alweer. Ik heb zo van die periodes dat ik een bepaald gerecht iedere week wel een keer wil eten. Dat was een tijdje pizza en is nu dus een tijdje spaghetti. Benieuwd of anderen dat ook hebben?
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6925 Gepost op: 22 oktober 2013, 20:33:09 »
Ik at wraps met de nieuwe kipstukjes van Proviand, en een prutje van bonen, tomaat, paprika en mexicaanse kruiden.

Offline Eelco

• Admin
  • 20.668
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6926 Gepost op: 22 oktober 2013, 21:09:52 »
En, heeft er verder niemand gegeten vandaag?
Jawel, maar erg laat (net op). Ik had een pilao van basmatirijst, gele linzen, bloemkool, wortel en tomaat (knoflook, pepertje, gember, kardemom, koriander-, komijn- en venkelzaad, nigella, kaneelstokje, kurkuma). Kristof had meer zin in een simpele salade (met lekkere dressing) en brood.
Citaat
Ik at spaghetti bolognese. Alweer. Ik heb zo van die periodes dat ik een bepaald gerecht iedere week wel een keer wil eten. Dat was een tijdje pizza en is nu dus een tijdje spaghetti. Benieuwd of anderen dat ook hebben?
Ja natuurlijk! Recent nog andijviestamppot en couscous met zeven groenten.
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

Offline Miranda

• 3.376
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6927 Gepost op: 22 oktober 2013, 21:42:37 »
Koude loempia's van rijstvellen, met spitskool, paprika,  wortel,  bosui en rode peper. Met zoete chilisaus als dip. Erbij stukjes van Vivera.

Ik heb ook van die fases qua eten. Pizza is net voorbij, nu zit ik in mijn koolfase.

Offline Bast

• 4.149
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6928 Gepost op: 22 oktober 2013, 23:20:40 »
Frustratiefrietjes en een kaaskroket bij de snackbar.

Jep.

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6929 Gepost op: 23 oktober 2013, 11:39:57 »
Zondag weer 8 liter Turkse linzensoep gemaakt, daarvan at ik die dag 2 flinke kommen. Rest weggegeven als dankjewelvooriets of zomaar, en een gedeelte ingevroren. Gisteren at ik er ook nog van met Superhelen. Erbij een simpele salade. Nadien bij haar nog thee en superlekkere Tony's chocolade met karamel en zeezout.

Maandag groente 'en papilotte' met gekookte eieren.

Offline Miranda

• 3.376
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6930 Gepost op: 23 oktober 2013, 18:38:05 »
Brood met ei, en tomatensoep.

Offline Selly

• 30.783
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6931 Gepost op: 23 oktober 2013, 19:23:58 »
Gisteren gebakken broccoli met scherpe Chinese rode tuinbonensaus en zoete gembersaus, vegakip vd Vegaslager met Chinese zwarte boontjes en sesamolie, bruine rijst.
Vandaag andijvie/snijbiet stamppot, gebakken champignons en vegaworstjes, piccalillies e.d.. Dadelijk een grapefruit. 
,,,,فلافل

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.161
    • fatalefem
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6932 Gepost op: 23 oktober 2013, 19:30:51 »
Gisteren een taartje met romanesco en courgette met sla met kerstomaatjes en gemarineerde champignons.
Vandaag risotto met radicchio, walnoten en agavesiroop.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline neleH

• 1.736
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6933 Gepost op: 23 oktober 2013, 19:38:36 »
Gisteren de jummie linzensoep en 'simpele' salade van Hizikigrrl (hmmmm en gezellig!), vandaag de 'runder'stukjes van Proviand (AH) met champignonroerbak en een salade met zongedroogde tomaat en mozzarella (Aldi).

De 'runder'stukjes: mwoah (zie vleesvervangerdraad).

Offline Eelco

• Admin
  • 20.668
    • Mijn Homepage
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6934 Gepost op: 23 oktober 2013, 20:14:45 »
Volkorenpenne met champignonsaus en savooiekool.

Offline Bast

• 4.149
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6935 Gepost op: 23 oktober 2013, 20:26:07 »
Gele curry met bimi, wortel, ui, knoflook, daun salaam, koenjit, komijn, ketoembar, gele curry pasta, kokosvet en -melk. Erin mee getrokken hardgekookt ei, ingelegde komkommersalade en garnering met cashewnoten, verse koriander en lenteui.
Toe een Gü chocoladeding uit de oven.

Offline Antje

• 701
    • Idril.nl
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6936 Gepost op: 23 oktober 2013, 22:07:45 »
Stamppot boerenkool met rode peper, rode paprika en rode ui. Daarbij mosterdsaus en gegrilde stukjes.
Het was lekker! Ik vind het een goede uitvinding van Alert Heijn; boerenkool met extra's.
Groetjes, Antje

Offline Eelco

• Admin
  • 20.668
    • Mijn Homepage
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6937 Gepost op: 24 oktober 2013, 00:07:31 »
Stamppot boerenkool met rode peper, rode paprika en rode ui. Daarbij mosterdsaus en gegrilde stukjes.
Het was lekker! Ik vind het een goede uitvinding van Alert Heijn; boerenkool met extra's.
Vertel deze Nederlander in den vreemde eens: hoe wordt die boerenkool-met-extra's door Albert Heijn verkocht? Als magnetronpakket, als een zak boerenkool met allerlei pakjes en zakjes erbij, of iets dergelijks? En wat mag dat kosten? (Eelco koopt zijn boerenkool op de markt, moet deze zelf nog fijnsnijden, en maakt die extra's er gewoon zelf even bij.)

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6938 Gepost op: 24 oktober 2013, 00:09:04 »
Spinazietaart die iets minder taartig was nadat ik hem had laten vallen, gelukkig op tafel en niet op de grond.

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.161
    • fatalefem
Wat eten we vandaag?
« Reactie #6939 Gepost op: 24 oktober 2013, 00:11:56 »
Spinazietaart die iets minder taartig was nadat ik hem had laten vallen, gelukkig op tafel en niet op de grond.
:cheer_eerie:

Ik laat altijd alles via mijn benen op de grond vallen, beetje jammer.
Supercalifragilisticexpialidocious!