Citaat van: Eelco op 18 februari 2013, 20:49:02Citaat van: greet op 18 februari 2013, 19:42:06homemade gegratineerde appelmoes (experiment)Dat klinkt spannend, met onzekere uitkomst. Laat dus even weten hoe het resultaat was en hoe het werd ontvangen .Het was lekker, maar voor mij te zoet, de appeltjes hadden eigenlijk geen suiker nodig gehad, en die had ik er wel in gedaan... Ik wilde een caramellaagje op de bovenkant, maar ofwel gaat dat gewoon niet met zompige appelmoes, ofwel stond het er niet lang genoeg in, want het werkte niet helemaal zoals het hoorde.
Citaat van: greet op 18 februari 2013, 19:42:06homemade gegratineerde appelmoes (experiment)Dat klinkt spannend, met onzekere uitkomst. Laat dus even weten hoe het resultaat was en hoe het werd ontvangen .
homemade gegratineerde appelmoes (experiment)
Gebakken gerookte tofu met de saus die hier staat lijkt me ook lekker, erbij gebakken spitskool met wat sojasaus en noedels of bruine rijst? Maar je hebt er wel zwarte, Chinese azijn voor nodig.
Pasta puttanesca, met deze knapperige kappertjes bovenop. En doperwtjes, zodat ik straks niet op hoef te blijven.