Wat vreselijk, Eelco, teveel lekkere wijn in huis. Wat ze een mens allemaal niet kunnen aandoen... Als het écht allemaal teveel wordt, aarzel dan niet om hulp in te roepen...
Klinkt (buiten deze vreselijke schande
) wel allemaal heel gezellig
Eergisteren had ik bezoek, maakte mijn signature bami, die is met verse gember, look, pepertje, sojasaus, lekkere olie, pompelmoes en appelazijn, gebakken uitjes, paprika en wat lenteui, smaakbom. Erbij in chilisaus gebakken nepvarken uit blik, ook behoorlijk pittig.
Gisteren uit eten, viel erg tegen, smakeloze pasta, gelukkig had ik ervoor 2 kaasroketten gegeten, dus geen honger meer.
Vandaag waarschijnlijk couscous, met pittige tomatensaus (heb van de onderburen tomaten uit de tuin gekregen, nu herinner ik mij weer waarom ik een hekel heb aan winkeltomaten) en de veggieburger die ik nog heb liggen. Heel lekker, van de delhaize met butternut pompoen, kaas, peterselie en hele noten. Ik had hem nog nooit gezien, lag niet in het veggie schap, maar bij het biologisch vlees, maar wel een van de beste burgers die ik al at, ga hem zeker nog eens kopen.