Hier wordt het gegrilde courgette en paprika, pasta en feta onder de grill.
moekessoep (dat is, geheel onverwacht, soep gemaakt door mijn grootmoeder, ik had een potje meegekregen toen ik er eergisteren was voor moederkesdag)
Fusili in chilicheesesaus met zwarte bonen in cascabel-chipotlesalsa en rauwe tomatensalsa. Toe bananenspekkoek.
Citaat van: Bast op 18 augustus 2012, 23:03:52Fusili in chilicheesesaus met zwarte bonen in cascabel-chipotlesalsa en rauwe tomatensalsa. Toe bananenspekkoek. Jeempie het daar is het woord eclectisch niet meer toereikend voor he?
Valt wel mee toch? Gewoon een grensgeval van Mexicaans en Amerikaans, afgezien van de spekkoek en fusili ipv macaroni. Maar wel erg lekker, zeker met karnemelk in de kaassaus
Tuinmeeting met eten. Vergaderen, jam maken en inmaken en dus eten.We hadden courgettemuffins, mini courgette quiches, courgettesalade met munt en ricotta. Brownie met Oost-Indische kers en zelfgemaakt brood, siropen en vlierbloesemwijn.Mee naar huis: Gele komkommer- en courgettejam en zoutzuur ingemaakte courgette. Wat een fijne bijeenkomsten zijn die altijd!