Terug van vier dagen festival. Er was ruim voldoende keuze, al moet je natuurlijk niet naar de prijs kijken, want alles is duur op een festival. Omdat het zo heet was, vooral wat lichter verteerbaar eten gegeten. Lekkere thaise (milde) curry met rijst en vega kipstuckjes, falafel in een Turks broodje, mini loempia's, aardbeien (bakje voor één bon, direct van de teler) en nog een paar poffertjes meegesnackt van mijn zus.
Er was ook een nieuw kraampje met Lebanese hapjes, waar je een bordje met gevulde vijgenbladen, hummus, paar falafeltjes, een stuk knapperig platbrood, ijsbergslag en een gevuld broodje met spinazie kreeg. Lekker, zeker omdat het die dagen erg heet was (34 graden). Gisteren wilde ik de saladebar uitproberen, maar daar waren ze al door de gewone voorraadheen, dus hadden ze een enorme voorrad bonensalade gemaakt die ze dan maar voor een bon per bakje verkochten. Ik had een dubbele portie genomen, mijn zus had nog wat meegeten.
In de tent ontbijt ik altijd met crackers met jam, en ik smeer dan alvast boterhammen met tartex en iets van zo'n kleintje pindakaas of appelstroop. Banaan erbij en je lijf kan er weer tegenaan voor de hele dag
. Ook hadden we reepjes mee voor de trek tijdens concerten, en tucjes en pringels voor 's avonds. Met de hoeveelheden water die we gedronken hebben, is het erg belangrijk om wat zouts te eten, dus chippies gaan er dan goed in.
Mijn zus en nicht hebben zich met poffertjes, frietjes en loempia's vermaakt, maar die hadden wel wat meer last van hun buik.