Citaat van: meisbaer op 12 mei 2019, 21:37:17Gisteren en vandaag nog bezoek gehad voor de verjaardag. Gisteren kwam een vriendin die een dieet voor de darmen volgt; geen gluten, zuivel, soja en suiker. Ik kon niet kiezen tussen midden-oosters of Mexicaans, dus allebei gedaan. Zelfgemaakte baba ganoush, tehini, gegrilde paprika's, guacamole, gierstsalade met granaatappelpitjes, Mexicaans groentenprutje. Erbij feta, hummus, maistortilla's die glutenvrij zijn, gewd-one wraps, rauwkost en tortillachips. Vandaag het restje gierstsalade na fljnk wat hapjes. Zo dat is nog eens lief! Als ik haar was zou ik me vaker bij jou uitnodigen :-)
Gisteren en vandaag nog bezoek gehad voor de verjaardag. Gisteren kwam een vriendin die een dieet voor de darmen volgt; geen gluten, zuivel, soja en suiker. Ik kon niet kiezen tussen midden-oosters of Mexicaans, dus allebei gedaan. Zelfgemaakte baba ganoush, tehini, gegrilde paprika's, guacamole, gierstsalade met granaatappelpitjes, Mexicaans groentenprutje. Erbij feta, hummus, maistortilla's die glutenvrij zijn, gewd-one wraps, rauwkost en tortillachips. Vandaag het restje gierstsalade na fljnk wat hapjes.
Vaak probeer ik de basis voor iedereen eetbaar te maken, en dat vul ik dan in aparte bakjes aan met wat extra's. Ik vind niets ongezelliger dan "ik heb allemaal lekkere dingen gemaakt, maar jij krijgt alleen dit".
Citaat van: neleH op 13 mei 2019, 08:55:59Citaat van: meisbaer op 12 mei 2019, 21:37:17Gisteren en vandaag nog bezoek gehad voor de verjaardag. Gisteren kwam een vriendin die een dieet voor de darmen volgt; geen gluten, zuivel, soja en suiker. Ik kon niet kiezen tussen midden-oosters of Mexicaans, dus allebei gedaan. Zelfgemaakte baba ganoush, tehini, gegrilde paprika's, guacamole, gierstsalade met granaatappelpitjes, Mexicaans groentenprutje. Erbij feta, hummus, maistortilla's die glutenvrij zijn, gewd-one wraps, rauwkost en tortillachips. Vandaag het restje gierstsalade na fljnk wat hapjes. Zo dat is nog eens lief! Als ik haar was zou ik me vaker bij jou uitnodigen :-)Vaak probeer ik de basis voor iedereen eetbaar te maken, en dat vul ik dan in aparte bakjes aan met wat extra's. Ik vind niets ongezelliger dan "ik heb allemaal lekkere dingen gemaakt, maar jij krijgt alleen dit".
Ovenfriet, een vega kipcorn en komkommer-tomatensalade.
Citaat van: Miranda op 15 mei 2019, 20:23:06Ovenfriet, een vega kipcorn en komkommer-tomatensalade.Die vegakipkorn is echt