Afgelopen weekend op W-festival in Belgie, een wave/synth muziekgebeuren voor de oudere jongere die graag zwart draagt :-)
Er was een falafeltentje, de frituur had vega bamihappen en friet en er waren broodjes kaas en mini pizzaatjes. Dit was het algemene vegetarische aanbod, toch een beetje pover voor een vierdaags festival. De kwaliteit was wel goed en de prijzen OK. Ik heb een avond zelf gekookt voor vrienden in mijn mini camper, couscous met veel verse groenten, dat was erg welkom.
Daarnaast was er een heus pop-up restaurant, met gedekte tafels, wijnglazen, wijnkoelers en ander comfort. Er was een vlees, vis en vega menu, 35 euro voor 3 gangen. Ik had als voorgerecht een salade met harde geitenkaas, het hoofdgerecht was een trio van couscous, vega balletjes en een lekkere curry, en als toetje een warme tarte tatin met ijs. Prima kwaliteit en een erg leuk contrast met de rest van het festival. Ze deden goede zaken, het publiek was duidelijk wat ouder en niet meer zo blut als in de studententijd :-)
Verder trouwens een leuk relaxed festival, de moeite waard om nog eens te doen.