Vegatopia Forum

Catering

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Catering
« Gepost op: 27 augustus 2005, 21:29:47 »
Wij hebben vd week een feestje waar we willen laten cateren. Nu zijn we absolute nitwits op dit gebied (mijn moeder en haar zussen mogen graag de hele dag chagerijnig, druk en in de weer zijn ::)), dus ik heb wat vraagjes.

We willen geen maaltijd bestellen, maar hapjes. Hoeveel hapjes moet je rekenen per persoon? We hebben er zelf stokbrood en tapenades bij.

Van welk bedrag moet je ong. per persoon uitgaan?

Heeft iemand ervaring met Golden Apple catering? www.goldenapple.nl

Weet iemand nog een ander (goed) cateringbedrijf dat levert in de Achterhoek?

Kiwi

Re:Catering
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2005, 09:53:14 »
In de bruiloft&etendraad is al het een en ander geschreven over catering en hoeveelheden hapjes. Maar misschien kan het cateringbedrijf je ook wel advies geven over wat gebruikelijk is?

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2005, 11:43:11 »
Dat cateringbedrijf moet gewoon zorgen voor genoeg eten. Jij huurt hen toch in, zij moeten een inschatting maken, want zij zijn de profi's en moeten niet jou met die klus opzadelen. Als jij zegt: 'ik serveer zelf dit en dat en ik wil dat mijn gasten niet propvol zitten, maar wat hapjes hebben' of wat je dan ook wil moeten zij zeggen 'oh dan maken we dit' of 'dat' en zorgen dat het zoveel is als jij wil. Simpel zat. Zo deden we dat altijd bij fijn eten. Idioot die bedrijven die je laten kiezen uit een lijst en dat je dan zelf moet aangeven hoeveel je wil. Weet jij veel, je huurt dat bedrijf toch in.
Ik heb de indruk dat die Golden Apple wel okee is.

Edit: trouwens als het van de week al is ben je wel wat laat vind ik
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2005, 11:47:13 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #3 Gepost op: 28 augustus 2005, 13:37:45 »
Idioot die bedrijven die je laten kiezen uit een lijst en dat je dan zelf moet aangeven hoeveel je wil.

Edit: trouwens als het van de week al is ben je wel wat laat vind ik

Ik heb zelf de hapjes uitgezocht via hun site. Je kan het ook door hen laten doen, maar ik vraag me af wat je dan krijgt.
En idd erg laat, maar het kan nog wel. Als het aan mij had gelegen had ik het allang geregeld, maar mijn moeder twijfelde nog ::)...

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #4 Gepost op: 01 september 2005, 18:35:34 »
En, wat is het geworden Hiziki? Wat hebben jullie uiteindelijk voor hapjes gehad? En is de Golden Apple okee?
,,,,فلافل

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #5 Gepost op: 01 september 2005, 23:31:09 »
Mijn moeder besloot het uiteindelijk toch maar niet te doen omdat ze het te duur vond, maar ik houd de Golden Apple wel in gedachten, want ze hebben lekkere dingen.

YvesC

Traiteurs voor feesten
« Reactie #6 Gepost op: 15 juli 2010, 13:43:19 »
Hoi,

Zijn er mensen die traiteurs kennen die instaat zijn om een vegetarische huwelijksfeest te verzorgen.

al vast bedankt

Offline Selly

• 30.783
Re:Traiteurs voor feesten
« Reactie #7 Gepost op: 15 juli 2010, 14:29:59 »
Welke regio?
,,,,فلافل

YvesC

« Reactie #8 Gepost op: 16 juli 2010, 16:57:32 »
Tessenderlo, Dus Limburg, Antwerpen, Vlaams-Brabant

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #9 Gepost op: 16 juli 2010, 18:59:08 »
Tessenderlo, Dus Limburg, Antwerpen, Vlaams-Brabant

Oh, hm in Belgie ben ik niet zo thuis. Misschien even bij de EvA kijken? Of wellicht weet Karl wat.
,,,,فلافل

Offline karl

• 6.375
  • Geslacht: Man
« Reactie #10 Gepost op: 17 juli 2010, 15:29:21 »
Het onvolprezen Hasseltse restaurant De Preuverie, een gemengd restaurant met een grote keuze aan vegetarische gerechten doet aan home cooking. Je zou kunnen vragen of ze een groot huwelijksfeest ook zien zitten. www.preuverie.be

In andere provincies - je zou dus moeten vragen of ze het zien zitten zo ver te komen - doen de Postelein van Waregem www.postelein-waregem.be en het volledig vegetarische en culinair verdienstelijke Avalon www.restaurantavalon.be uit Gent aan catering voor huwelijksfeesten.
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2010, 17:37:19 door Kassidy »

Offline Gabs

• 796
« Reactie #11 Gepost op: 02 augustus 2012, 12:09:56 »
Weet iemand een goede catering voor een feestje in Zuid-Limburg? Liefst iets van Italiaans, Tapas, of iets anders zomers mediterraans...

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #12 Gepost op: 02 augustus 2012, 12:53:45 »
Misschien dat Edith Dourleijn naar Zuid-Limburg afreist? http://www.eediete.nl/keuken/ Ze kan ook lekkere vegadingen maken, maar weet niet of Limburg te ver voor haar is.
,,,,فلافل