Vegatopia Forum

Mexico

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.929
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Mexico
« Reactie #20 Gepost op: 05 januari 2009, 22:43:18 »
Het aanbod van maaltijden zal per maatschappij varieren, maar vegetatisch bieden ze vast allemaal wel aan. De kwaliteit is wisselend, zoals je in dit draadje kunt lezen. Bij het inchecken kun je navragen of het verzoek is doorgekomen (en zo niet, dan is het waarschijnlijk te laat, maar je weet nooit of er nog wat geregeld kan worden).

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #21 Gepost op: 07 januari 2009, 14:46:57 »
Met welke maatschappij vlieg je? Ik vloog met Martinair en daar hadden ze een vegetarische maaltijd. Voor alle zekerheid zelf even met de luchtvaartmaatschappij bellen een week voordat je vliegt, reisbureaus geven het niet altijd goed door.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline IneN

• 873
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 07 januari 2009, 15:10:44 »
Het is geregeld!
We hebben via Jetair geboekt, dus veronderstel dat we ook via Martinair vliegen. Zijn dat trouwens ruime vliegtuigen?
En hoe vaak krijg je een maaltijd op die 10u tijd dat je vliegt? (ik krijg nogal snel opnieuw honger - hihi).

Offline Poek

• 11.929
    • dimitri.org
« Reactie #23 Gepost op: 07 januari 2009, 15:41:56 »
Hangt een beetje van de vliegtijden af, maar waarschijnlijk twee keer. Neem dus sultana's mee. Drinken meenemen mag helaas alleen als je het op vliegveld hebt gekocht. Kauwgum meenemen is ook wel handig, tegen de druk in je oren bij het dalen.

Offline greet

• 2.671
« Reactie #24 Gepost op: 08 januari 2009, 12:39:29 »
staat hoeveel je eten krijgt trouwens niet op je boekingspapier-gegevens-dinkie? (wij kregen van connections zo een heel gedetailleerd blad met gegevens en reisuren en vertrektijden en boekingsnummers en stuff)

anyways, voor al de mensen dat vliegen:
http://www.seatguru.com/
als je weet welk vliegtuig en welke plaats je hebt, kan je opzoeken hoe je stoelen zijn  :) erg handig!

Offline IneN

• 873
« Reactie #25 Gepost op: 08 januari 2009, 13:16:10 »
Ik zal dus zowieso iets meenemen ;)
Bedankt voor de tip!

Oh, nog iets waar we niet goed aan uit kunnen > we vertrekken dinsdag 3 februari terug naar Belgiƫ om 15u25 en komen aan om 8u30. Is dit dan nog steeds dinsdag, of zijn we dan woensdag? (ik dacht woensdag omdat het 7u later is in Belgiƫ, maar er staat gewoon dinsdag op onze documenten).

Offline Poek

• 11.929
    • dimitri.org
« Reactie #26 Gepost op: 08 januari 2009, 13:41:19 »
15+10+7-24=8

Offline IneN

• 873
« Reactie #27 Gepost op: 08 januari 2009, 17:28:18 »
Wat een berekening!
Heb even naar het reisbureau gebeld, het is woensdag, 's anderendaags dus, dat we aankomen. Komt wel slecht uit, had gerekend op maar 2 dagen school missen.. Nu ga ik wss meteen na het vliegtuig weer naar de les. Vervelend! Maar ach... :) Ik ga naar Mexico! :)

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #28 Gepost op: 13 januari 2009, 18:01:05 »
Citaat
We hebben via Jetair geboekt, dus veronderstel dat we ook via Martinair vliegen. Zijn dat trouwens ruime vliegtuigen?
En hoe vaak krijg je een maaltijd op die 10u tijd dat je vliegt? (ik krijg nogal snel opnieuw honger - hihi).
Als je met Martinair vliegt heb je krappe stoelruimte en geen personal entertainment systeem, dit kun je wel bijkopen maar dat kost 49 euro voor een enkele reis, beetje duur dus! Het heet Comfort Class, en dan krijg je ook een bonbon en likeur bij je koffie. Zelf een Ipod meenemen en een koekje is goedkoper. Meestal krijg je twee maaltijden: 1 warm en 1 keer een snack/sandwich.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Rikardo

« Reactie #29 Gepost op: 15 februari 2009, 00:15:13 »
Bij iedere luchtvaartmaatschappij kun je een vegetarische maaltijd krijgen aan boord, soms zelfs veganistisch. Je moet het alleen wel ruim van te voren regelen. Meestal vraag ik het gelijk bij de reservering al aan.
Bij het inchecken aan de balie vraag ik het voor de zekerheid dan nog een keer om er zeker van te zijn dat het goed is doorgekomen.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #30 Gepost op: 14 juli 2013, 20:16:49 »
Hier nog leuke tips over veggie in Mexico

[http://www.neverendingvoyage.com/vegetarian-restaurants-san-pancho-mexico/]San Pancho[/url]

en Veggie Surival Guide voor Mexico
,,,,فلافل