Citaat van: Eelco op 08 september 2012, 23:41:00Citaat van: chantalv80 op 08 september 2012, 10:08:28Ik wil me eigenlijk best wel dik vreten aan chips en bier..... Vegetarisch zeer verantwoord .Doet me denken aan het lied Ginette van Stef Bos (van mijn favoriete album 'Zien')CitaatNog één sigaret en ik weetHet is een soort vluchtHet is slecht voor mijn longen maar het is goed voor mijn rustNiets menselijks is vegetariërs vreemd en je kunt prima dik worden als vegetariër. Wel denk ik dat vegetariërs gemiddeld ietsje bewuster leven - schijnt ook ettelijke keren wetenschappelijk bewezen te zijn. Tijd voor een glaasje Chardonnay .Zijn mensen die bewust leven vanzelfsprekend vegetariër. Of leven vegetariërs bewuster?
Citaat van: chantalv80 op 08 september 2012, 10:08:28Ik wil me eigenlijk best wel dik vreten aan chips en bier..... Vegetarisch zeer verantwoord .Doet me denken aan het lied Ginette van Stef Bos (van mijn favoriete album 'Zien')CitaatNog één sigaret en ik weetHet is een soort vluchtHet is slecht voor mijn longen maar het is goed voor mijn rustNiets menselijks is vegetariërs vreemd en je kunt prima dik worden als vegetariër. Wel denk ik dat vegetariërs gemiddeld ietsje bewuster leven - schijnt ook ettelijke keren wetenschappelijk bewezen te zijn. Tijd voor een glaasje Chardonnay .
Ik wil me eigenlijk best wel dik vreten aan chips en bier.....
Nog één sigaret en ik weetHet is een soort vluchtHet is slecht voor mijn longen maar het is goed voor mijn rust
Dat vegetariers over het algemeen minder obesitas hebben, heeft niks met wel of niet vlees eten te maken, maar met een gezondere levenstijl: minder roken, drinken, overeten, junkfood, meer bewegen, etc.
Bv vlees zit vol eiwitten en vetten.