Dat oil pulling kun je toch ook gewoon voor het slapen doen? Baat het niet dan schaadt het niet, je kunt het altijd proberen.
Oil pulling moet op een minimaal 4 uur lege maag qua eten en 1 uur zonder drinken. Ik doe het regelmatig en heb er wel baat bij. Heb geen ervaring met papillitis, ontstekingen heb ik wel gehad. Kaliumjodide (flesje met pipet van Nature's Biotics oid, ontstekingsremmend en helpt de heling.), vitamine c (weerstand verhogend en werkt goed samen met de jodium) crab apple van Bach Bloesem Remedies, natriumbicarbonaat en zout hebben bij mij wel goede effecten gehad. Neem wel onbewerkt zeezout, antiklontermiddel wil je er niet bij hebben denk ik.
Vandaag merkte ik voor het eerst dat mijn lymfeklieren weer aan het slinken zijn en dat heb ik denk te danken aan mijn appelazijnshot 's ochtends met geelwortel (ontstekingsremmend) en zwarte peper (verbeter geelwortel opname). Daarmee ben ik maar weer begonnen, want de Ibuprofen e.d. slaan nog steeds niet aan. Hiervoor neem je het best een ongepasteuriseerde natuurtroebele (dus met de moeder erin) appelazijn in op nuchtere maag. Na een half uurtje kun je eten. Let op, dit kan een beetje op je darmen slaan, maar ik krijg er voornamelijk meer energie en een betere huid van. Het maakt je urine ook minder zuur. Die van Fertilia is niet zo zuur als die van Beutelbecher.
Meer info vindt je door te googlen op alkaliseren.
Sterkte!
Sterkte!