Vegatopia Forum

C1000

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wendy

C1000
« Gepost op: 02 september 2006, 11:41:48 »
Ze hebben bij C1000 nu ook hun vega afdeling uitgebreid...
Vales hadden ze alweer een tijdje maar ik zag vorige week toevallig dat ze nu ook nieuwe produkten hadden, ben ff het merk vergeten...
maar ik ze hadden oa; kroketten, satesnitzel,rookworst,worstjes,cordon blue, en nog wat meer...
Ik had per ongeluk ook de kaasburger meegenomen maar zag dat hier dus wel echte kaas in zat, beetje jammer maar ik mocht em nog ruilen.

Wat wel een beetje verwarrend is, is dat ze nu ook produkten verkopen waar voor de helft vlees in zit en de helf vega is...
dit ligt boven het vega schap en bijna dezelfde verpakking!
Dus ff goed opletten als je wat gaat kopen....

Offline bambi

  • ******
  • 5.560
  • Geslacht: Vrouw
Re:C1000
« Reactie #1 Gepost op: 02 september 2006, 11:50:26 »
Wat wel een beetje verwarrend is, is dat ze nu ook produkten verkopen waar voor de helft vlees in zit en de helf vega is...
dit ligt boven het vega schap en bijna dezelfde verpakking!
Dus ff goed opletten als je wat gaat kopen....

je bedoelt zeker iets waar vlees doorheen zit, en deels plantaardig?
of hebben ze voor gemengde stellen een gehaktbal en een sojaburger in een verpakking? zpu nog best  handig kunnen zijn.
 ;D
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Kim

  • ***
  • 114
Re:C1000
« Reactie #2 Gepost op: 03 september 2006, 14:16:09 »
Ik denk dat het per C1000 verschilt. Het is hier altijd afwachten wat ze hebben, niet zo uitgebreid als jij opnoemt. En mijn grote ergernis bij de C1000: de gewone tofu is heel vaak op. Dan zijn er alleen nog van die blokjes, die je niet overal voor jkan gebruiken en bovendien vewel duurder zijn.

"Vroeger" hadden ze bij onze C1000 alleen tofu en tempeh, die lag bij de groente. Daar zaten dan van die knaloranje stickers op met de waarschuwing "Vegetarisch"  :laugh:
Net alsof ze de mensen vooral wilden waarschuwen om hier vanaf te blijven.

Nu liggen de vegetarische spullen in een koeling boven de biologische vleesprodukten en naast hele en gedeeltelijke kippen.... Mij stoort dit niet zo want hierdoor heb ik wel meer kans dat mijn man biologisch vlees koopt. Kip koopt hij sowieso nooit.

Gwennepen

Re:C1000
« Reactie #3 Gepost op: 03 september 2006, 18:20:52 »
Bij ons hebben ze niks spectaculairs bij C1000.Althans niet die waar ik kom.We hebben er twee.Als ik in de buurt van die andere kom maar eens even kijken.

wendy

Re:C1000
« Reactie #4 Gepost op: 04 september 2006, 15:52:56 »
@ Bambi...

Haha ja zo'n duo verpakking zou idd wel handig zijn...
Maar nee, het is een produkt gemaakt van de helft vlees en de helft plantaardig..
Ik snap eigenlijk nog niet zo goed wat dit voor zin heeft...

smikkeltje

Re:C1000
« Reactie #5 Gepost op: 15 september 2006, 12:45:13 »
bij onze c1000 is het personeel altijd uitermate onbeschoft. ik kom er dus zo weinig mogelijk (ook omdat ernaast de veel goedkopere digros zit, zij het met een aanzienlijk kleiner assortiment)

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:C1000
« Reactie #6 Gepost op: 18 september 2006, 17:32:21 »
Bij onze C1000 (waar ik eigenlijk zelden kom) is er een apart koelkastje met veggie dingen: heel veel Vivera (vind ik niet zo lekker), en wat Planet Green. Tofu en tempeh liggen bij de groente. Bij de MiddenOosterse producten ligt falafel (en ook smeersels als Humus). Ik vind AH veel fijner, maar ze hebben bij C1000 dus wel een apart koelkastje.
,,,,فلافل

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:C1000
« Reactie #7 Gepost op: 19 september 2006, 07:14:00 »
en wat Planet Green.

Je bent er inderdaad al lang niet meer geweest :)

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:C1000
« Reactie #8 Gepost op: 19 september 2006, 13:58:32 »
oh ja dat heet nu ook Vivera he. Dat wist ik wel hoor  :)
,,,,فلافل

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:C1000
« Reactie #9 Gepost op: 19 september 2006, 14:17:04 »
@ Bambi...

Haha ja zo'n duo verpakking zou idd wel handig zijn...
Maar nee, het is een produkt gemaakt van de helft vlees en de helft plantaardig..
Ik snap eigenlijk nog niet zo goed wat dit voor zin heeft...

Het is maar een kwart vlees, het heet Quart oid. Ik zag het gisteren liggen. Het was in de aanbieding, kennelijk koopt niemand het.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:C1000
« Reactie #10 Gepost op: 19 september 2006, 17:17:31 »
Ik ben niet zo enthousiast over de grote C1000 hier vlakbij: ze hebben bijvoorbeeld veel soorten koek, maar weinig soorten lekkere. Ze hebben van die bulkpartijen, voor bijna niets-dingen. Ik heb door schade en schande geleerd voorzichtig te zijn. Ik had vorige week een soort van pennywafels die ik in de vuilinisbak heb gekieperd. Niet te eten.
De kaas- en broodafdeling is nu zelfbediening geworden en de strippenkaarten en ander dingen moet je nu uit een automaat halen. Ik vind het geen vooruitgang.
Het meeste haal ik nu bij Deen, ik ga ook graag naar de AH en als het op mijn route ligt ook naar de Vomar.
« Laatst bewerkt op: 19 september 2006, 17:19:31 door lovelocker »
de tuin: dat ben ik

Offline Anna

  • ***
  • 319
  • Geslacht: Vrouw
Re:C1000
« Reactie #11 Gepost op: 21 september 2006, 01:50:13 »
Hai!

Ik denk inderdaad dat het per c1000 verschilt! Ik ben nu al een tijdje niet meer in de 'onze' geweesd maar 9 maanden geleden toen ik nog in NL woonde hadden ze niet echt een uitgebreid assortiment! Ze hadden 1 soort tofu, en verder van die vegaburgers die in het vleesschap liggen, van die rode ronde, bruine niervormige en van die groenteburgers...vond die niervormige altijd wel erg smakelijk. Maar de a.h heeft veel meer keuze naar mijn idee in lekkere vega'burgers', ze hebben zo'n lekkere met spinazie en kaas....oow ik krijg daar wel trek in hoor nou...Hier in Amerika hebben ze wel burgers maar dan alleen van die standaard dingen, dus echt 'nepvlees'. En verder wel heel veel keuze in tofu, tempeh enz...maar soms mis ik wel eens een makkelijke en lekker burger van de a.h!!

Veppie

Re:C1000
« Reactie #12 Gepost op: 21 september 2006, 22:24:54 »
Ze hebben bij C1000 nu ook hun vega afdeling uitgebreid...
Vales hadden ze alweer een tijdje maar ik zag vorige week toevallig dat ze nu ook nieuwe produkten hadden, ben ff het merk vergeten...
maar ik ze hadden oa; kroketten, satesnitzel,rookworst,worstjes,cordon blue, en nog wat meer...

Hoorde ik daar vega kroketten!?  :cheer:
Overigens hadden ze bij de c1000 waar ik vroeger in de buurt woonde die verukkelijke vegetarische lasagne van quorn. Niet te vaak eten, dan issie lekker.

Jannijntje

Re:C1000
« Reactie #13 Gepost op: 26 september 2006, 09:12:19 »
Ik ga eens kijken vandaag, ik kom bijna nooit in een supermarkt, heb een hekel aan boodschappen doen dus mijn vriend doet dat. Overigens kijkt hij bijna nooit bij de vegetarische producten omdat je er met een vergrootglas naar moet zoeken hier bij de C1000. Maar wie weet is er echt een aanvulling. Ik zal mijn vergrootglas weer meenemen vanmiddag.

Offline Wildflower

  • ***
  • 114
  • Geslacht: Vrouw
Re:C1000
« Reactie #14 Gepost op: 26 september 2006, 22:07:29 »
Helaas is er hier in bij de lokale C1000 weinig keus; alleen wat bakjes Vivera, blokken tofu en Valess. Bovendien ligt alles midden tussen het vlees.  >:(
Bij de Edah hebben ze zelfs helemaal geen vleesvervangers...toch maar naar de AH dan maar.
"If I could make everyone
in the world see one film,
I'd make them see EARTHLINGS"
~Peter Singer ~

trashydiva

Re:C1000
« Reactie #15 Gepost op: 02 oktober 2006, 14:05:19 »
Ik ben wel blij met onze C1000. Verkopen veel vegetarisch en zelfs  biologische producten. :)

Maar bovengenoemde ben ik nog niet tegengekomen  ???

Veppie

Re:C1000
« Reactie #16 Gepost op: 02 oktober 2006, 14:14:34 »
Heb al meerdere malen horen zeggen dat het vervelend is dat de vega producten tussen het vlees liggen. Waarom is dat?

bij "mijn" edah hebben ze overigens wel wat dingen maar erg bekrompen.
Ook zo lekker ergelijk, twee soorten aardappelsalade, de een met kippenbouillon en de ander met spekjes...

Jannijntje

Re:C1000
« Reactie #17 Gepost op: 07 oktober 2006, 19:35:57 »
Nou, ik heb gekeken bij de C1000 hier in de buurt, maar ik had mijn vergrootglas niet nodig om te zien dat er nix is veranderd in het aanbod..Er ligt Valess, wat tofureepjes en een paar soorten burgers van Vivera. Weinig keus, zelfs geen Quorn. Jammer hoor.. :(

proud-veggie

Re:C1000
« Reactie #18 Gepost op: 07 oktober 2006, 20:11:06 »
dat van dat voor de helft vlees en voor de helft vega heb ik ook gezien ja. best verwarrend als mensen net vega zijn geworden en iets kopen.

Het heet quart en ik heb het bij de konmar zien liggen

Re:C1000
« Reactie #19 Gepost op: 01 mei 2013, 17:36:08 »
zag vandaag bij de c1000 vega pakketjes voor op de bbq
en van valess iets marrokaans en een pakket met 4 cheese burgers..