Afgelopen weekend in Lille geweest. Leuke stad, maar het heeft niet echt mijn hart gestolen.
We hebben er best aardig gegeten, maar wat is het er duur zeg (maar dat zal overal in Frankrijk wel zijn)!
Een keer in een all you can eat wokding. Dat is misschien sowieso niet zo slim om te doen, maar het was laat en deze had op Foursquare een goede waardering. Nou, dat was het niet waard. Onbeschoft personeel en maar matig eten. Ik ben de naam vergeten.
Zaterdag kwamen we langs "De rode koe". Een biozaakje met een aantal vega-opties. Zie bijvoorbeeld voor ervaringen en adres hier:
klik. Wij vonden het best ok, maar het had wel wat meer gekruid mogen worden. Wel aardige mensen daar (ook op het terras: de jongen die daar zat begreep mijn Frans tenminste wel
en complimenteerde me nog toen ik de wijn bestelde (maar hé, ik kan wijn bestellen in bijna elke taal
))
Zaterdag hadden we ergens een pizza. Toen werd mijn Frans pas echt goed, want deze ober begreep me wel.
En gisteren hebben we een burger gegeten bij een vestiging van Holy Cow. Een burgerzaak met 3 vega opties. Wel lekker, vooral de frieten.