Vegatopia Forum

Pasen met vleeseters

Offline neleH

• 1.736
  • Geslacht: Vrouw
Pasen met vleeseters
« Gepost op: 28 maart 2013, 12:43:34 »
Dit jaar vier ik pasen met allemaal vleeseters, die zich nu al helemaal verheugen op het lamsvlees dat mijn moeder gaat maken.
Ik wil natuurlijk ook iets lekkers eten, dus ik zoek inspiratie! Het liefst iets dat in 'stuks' gaat (dus geen grote brij).

We eten er verder een groene salade, gewokte sperzieboontjes en aardappelen uit een rookzak (bij kookwinkel,echt een aanrader vanwege de lekker rokerige smaak die de aardappeltjes ervan krijgen) en gebakken aardappeltjes bij.

Hebben jullie nog leuke tips? Liefst iets met niet al teveel kaas (ivm cholesterol).

Offline lieve lijn

• 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Pasen met vleeseters
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2013, 13:35:27 »
Misschien met een Nutroast ?
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2013, 13:38:18 door lieve lijn »
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #2 Gepost op: 28 maart 2013, 14:22:23 »
Dit is vrij makkelijk, zonder kaas, best eetbaar en makkelijker te portioneren voor 1 persoon, als de rest niet aan de nut roast wil. Kun je zelf in balletjes, kroketjes of een hamburger vormen. Of zelfs een lammetje, wat jij wil.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #3 Gepost op: 29 maart 2013, 21:55:12 »
Een leuke filo-strudel, deze is voor meer personen, maar dan een 1persoonsversie http://www.vegatopia.com/vega/kerst/kerstarchief/uitgebreid/9660-vega-mania-vegetarisch-kerstmenu-2003#Filodeeg-strudel-met-pompoen

Of een filobakje met oesterzwammen, huttenkase en veel bieslook?
Een heel klein gevuld pompoentje met doperwtenrijst?
,,,,فلافل