En blijkbaar eten ze (of in ieder geval een deel) wel vis. Schiet natuurlijk niet op, als je je plofkip gaat vervangen door overbeviste tonijn...
Ik heb de opmerking/actie "Ik eet geen vlees, maar wel vis" nooit echt begrepen. Naar mijn idee eten vegetariërs geen dieren, dus ook geen vissen. Daarom vind ik het ook geen goed programma, want je krijgt de keuze om 'dan maar vis te eten'.
Ik ergerde me ook heel erg aan die vrouw die in haar vleesrestaurant langoustines ging eten en daar nog over ging klagen ook, ze had liever vlees gehad.
De grootste aansteller van die aflevering vond ik die donkere dame die vertelde dat ze bijna een vleesbroodje uit iemands handen wilde grijpen omdat ze daar zo erg naar verlangde. Dus at ze maar een stukje vis (?!?!) uit een stukje folie. Pffffffffff..
Ik vond ik die opmerking van Harald (?) wel erg goed, laat ze lekker 6 weken elke dag alleen maar vlees eten, kijken hoe ze dan functioneren!
Tenslotte vond ik die slappeling die gelijk overstag ging bij een bord boerenkool met worst ook iets om me aan dood te ergeren... het argument dat hij dat deed omdat hij anders een aangepaste variant moest eten zonder jus, worst etc.. Dan bestel je toch gewoon wat anders? Ik maak in de koude dagen zo vaak boerenkool met worst, he-le-maal vegetarisch en dat is heerlijk!
Omdat ik me zo zat op te vreten bij dat programma ga ik het ook niet meer kijken.