Haha, ja nog steeds wordt ie dagelijks gebruikt, ben er ook nog steeds heel blij mee. Minstens 1 keer (lunch), soms twee keer. Soms maak ik een simpel appelsapje (heel lekker!), vandaag had ik appel-kiwi, en soms maak ik een groen sapje met groente erdoor. Zo'n groen sapje is samen met een tosti oid genoeg als avondmaaltijd als ik savonds college heb, dat vind ik echt ideaal.
Favorieten: appel, sinaasappel, kiwi, spinazie, citroen, venkel, veldsla, wortel, boerenkool
Al met al gaat er hier nu wel veel meer fruit doorheen. Vooral de groente is extra want dat eet ik er niet minder om. Fruit eet ik nu wel minder, dat drink ik alleen nog maar, maar wel stuk meer dan dat ik eerst at. Ik probeer wel een beetje op te letten wat er in de aanbieding en in het seizoen is, want je kunt het heel duur maken als je wil.
Verder nog geen enorme gezondheidsverschillen. Maar dat had ik ook niet echt verwacht en is ook niet echt nodig want ik voel me best prima. Qua gezondheid heeft zoiets denk ik vooral op de langere termijn effect.